To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Παγκόσμιο media spec από την PSA Group

Παγκόσμιο media spec από την PSA Group
Λίγες εβδομάδες μετά την εξαγορά των μαρκών Opel και Vauxhall από τη General Motors, η PSA Group, ιδιοκτήτρια εταιρεία των Peugeot και Citroen, αποφάσισε να προχωρήσει σε αναθεώρηση των, ύψους 500 εκατομμυρίων λιρών, παγκόσμιων media συνεργασιών της. 

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία συνεργάζεται την τρέχουσα περίοδο με τις Havas και OMD για το media planning and buying. Η κάθε μια από τις δυο συνεργάτιδες media εταιρείες είναι υπεύθυνη για δέκα, περίπου, αγορές η κάθε μια. Έτσι, η Havas επιβλέπει, μεταξύ άλλων, τις Γαλλία, Ισπανία, Λατινική Αμερική, ενώ η OMD έχει ευθύνη για χώρες όπως οι Ηνωμενο Βασίλειο, Γερμανία και Ιταλία. 

Σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει, η PSA έχει προσεγγίσει όλους τους μεγάλους ομίλους επικοινωνίας για να συμμετάσχουν στη διαδικασία, συμπεριλαμβανομένων των WPP και Publicis Groupe. Σημειώνεται πως η αυτοκινητοβιομηχανία κατέχει επίσης τη μάρκα DS Automobiles, ενώ στη διάρκεια της περσινής χρονιάς διέθεσε περί τα τρία εκατομμύρια οχήματα και κατέγραψε έσοδα 54 δισεκατομμυρίων ευρώ. 

Το πλάνο της PSA τη θέλει να λανσάρει ένα νέο μοντέλο για κάθε μάρκα ανα έτος, ενώ επιθυμεί να πετύχει κι άλλη εξοικονόμηση, έπειτα από το 1 δισ. ευρώ που "έκοψε" από τα κόστη της την περσινή χρονιά. Εκπρόσωπος της εταιρείας επιβεβαίωσε την έναρξη της αναθεώρησης.