To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Philips: Νέα παγκόσμια καμπάνια για την υγεία

Philips: Νέα παγκόσμια καμπάνια για την υγεία
Η Philips λάνσαρε μια καμπάνια, στη διάρκεια του φετινού Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (WEF) στο Νταβός, στην οποία τα παιδιά ρωτούν πράγματα για τον τομέα της πρόνοιας υγείας.

Η καμπάνια "χτίζει" στην επιτυχία της περσινής πρωτοβουλίας, κατά την οποία η μάρκα ρωτούσε τι θα μπορούσαν να δημιουργήσουν τα παιδιά για να αλλάξουν τον κόσμο. "Κάθε χρόνο, περίπου το 0,001% των επιχειρηματικών, πολιτικών και μη κυβερνητικών οντοτήτων του κόσμου, καθώς και άνθρωποι της τεχνολογίας, συγκεντρώνονται στο Νταβός για να αποφασίσουν για το μέλλον. Όλα αυτά, βρίσκονται μακριά από τον μέσο άνθρωπο και στη Philips πιστεύουμε στην πρόσβαση σε μια δημοκρατική και βασισμένη σε αξίες πρόνοια υγείας" ανέφερε ο παγκόσμιος επικεφαλής του digital and social marketing της Philips, Blake Cahill, στο σχόλιό του για την καμπάνια.

Η περσινή καμπάνια συγκέντρωσε 12,2 εκατομμύρια video views και προβλήθηκε σε 11 αγορές. Η φετινή ξεκίνησε με ένα βασικό φιλμ και social προσθήκες, ενώ ταυτόχρονα καλεί το κοινό να υποβάλει τις δικές του ερωτήσεις, χρησιμοποιώντας το hashtag #YoungWEF.

Την παραγωγή των videos υπογράφει η OneVoice, ένα δίκτυο εταιρειών επικοινωνίας που έστησε η Omnicom για τη Philips. Η δεύτερη φάση της καμπάνιας θα ξεκινήσει την άνοιξη και θα περιλαμβάνει τέσσερις επιλεγμένες ερωτήσεις, οι οποίες θα παρουσιαστούν σε σχετικό podcast. Στη συνέχεια, ένα panel ειδικών της Philips θα απαντήσει σε ερωτήσεις που έχουν τεθεί από παιδιά, σε μια σειρά 20λεπτων επεισοδίων.
TAGS: Omnicom, Philips