To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Προχωρά σε παγκόσμιο media spec η AB InBev

Προχωρά σε παγκόσμιο media spec η AB InBev
Η Anheuser-Busch InBev ξεκινά παγκόσμια αναθεώρηση των media συνεργασιών της και θέτει σε διεκδίκηση τις planning και buying επιχειρήσεις της. 

Η εταιρεία που καλύπτει τη δουλειά στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι η MediaCom του ομίλου WPP, η οποία "τρέχει" τον λογαριασμό το τα τέλη του 2014. Σε παγκόσμιο επίπεδο, ο στόχος είναι η συγκέντρωση των επιχειρήσεων σε μια ή δυο εταιρείες, σύμφωνα με όσα παραδέχτηκε εκπρόσωπος της AB InBev. 

Προς το παρόν, ο όμιλος ζύθου χρησιμοποιεί οκτώ εταιρείες, οι οποίες προέρχονται από όλα τα μεγάλα holding groups και καλύπτουν περισσότερες από χώρες. Σημειώνεται πως όλοι οι όμιλοι έχουν προσκληθεί να συμμετάσχουν στο spec, ενώ η AB χρησιμοποιεί τη Media Link στο ρόλο συμβούλου, με τη Media Path να χειρίζεται τις ακροάσεις. 

Η διαδικασία αναμένεται να ξεκινήσει επίσημα τον Απρίλιο και η τελική απόφαση δεν θα προκύψει πριν το δεύτερο μισό του τρέχοντος έτους. Η αναθεώρηση προκύπτει μερικούς μήνες μετά την ολοκλήρωση εξαγοράς της SABMiller από την AB InBev αντί 103 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ αποτελεί κοινή πρακτική των εταιρειών να αναζητούν καλύτερη media αποτελεσματικότητα μέσω ενοποίησης των συνεργασιών που διατηρούν. Στόχος της AB InBev είναι να "φέρει περισσότερη συνέπεια στον τρόπο δουλειάς των media δραστηριοτήτων της". 

Αυτή είναι η πρώτη φορά κατά την οποία η εταιρεία σκέφτηκε να δομήσει ένα σημαντικό κομμάτι των marketing δραστηριοτήτων της σε ένα περισσότερο ενοποιημένο λειτουργικό μοντέλο, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο εκπρόσωπος. 

Τέλος, σημειώνεται πως η AB InBev αποτελεί τον 20ο μεγαλύτερο διαφημιζόμενο των ΗΠΑ, με δαπάνη 1,68 δισ. δολαρίων το 2015, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία του Ad Age Datacenter.   
TAGS: AB InBev