To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Publicis: Αυξημένα τα ενοποιημένα έσοδα στο α’ τρίμηνο

Publicis: Αυξημένα τα ενοποιημένα έσοδα στο α’ τρίμηνο
Ο όμιλος Publicis ανακοίνωσε ενοποιημένα έσοδα 2,328 δισ. ευρώ για το πρώτο τρίμηνο του 2017, τα οποία ήταν αυξημένα κατά 1,6% σε σύγκριση με τα 2,291 του αντίστοιχου περσινού διαστήματος. 

Οι συναλλαγματικές τιμές είχαν θετική επίδραση αξίας 50 εκατομμυρίων. Οι καθαρές εξαγορές συνεισέφεραν 14 εκατομμύρια ευρώ στα έσοδα, τα οποία μειώθηκαν κατά 0,6% σε σταθερές συναλλαγματικές τιμές. 

Τα οργανικά έσοδα μειώθηκαν επίσης κατά 1,2% στο εξεταζόμενο διάστημα, επηρεαζόμενα κατά κύριο λόγο από τις πιέσεις του τομέα FMCG. Από την άλλη, όφελος προσέφεραν οι κερδισμένοι λογαριασμοί από το δεύτερο τρίμηνο του 2016 κι έπειτα και κυρίως αυτοί των Walmart, Hewlett Packard, USAA και Asda. 

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του γαλλικού πολυεθνικού ομίλου, ο chairman και CEO Maurice Levy ανέφερε: "Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου έστειλαν ξεκάθαρο μήνυμα για την κατάσταση του Ομίλου μας. Παρά το γεγονός πως η οργανική ανάπτυξη συρρικνώθηκε ελαφρώς, σημείωσε βελτίωση σε σύγκριση με το τέλος του 2016. Εκτιμούμε πως θα υπάρξει βελτίωση στη συνέχεια". 

Και συνέχισε: "Το δεύτερο μισό του 2017 πρέπει να βρει τον Publicis να παρουσιάζει τα συνηθισμένα στάνταρ ανάπτυξης και πιστεύω στις δυνατότητες που έχουμε για την επίτευξη των στόχων του 2018".