To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Publicis: Αποσύρεται από όλες τις διοργανώσεις βραβείων για 1 χρόνο

Publicis: Αποσύρεται από όλες τις διοργανώσεις βραβείων για 1 χρόνο
Ο όμιλος Publicis αποφάσισε να αποσύρει τις εταιρείες του από κάθε marketing δραστηριότητα τις επόμενες 365 μέρες - αυτό σημαίνει πως δεν θα συμμετάσχουν στα φετινά Cannes awards ή σε άλλη παρόμοια διοργάνωση - καθώς επιθυμεί να επικεντρώσει τους πόρους του στην ανάπτυξη της Marcel, η οποία περιγράφεται από τον νέο chief executive Arthur Sadoun σαν μια επαναστατική νέα πλατφόρμα.

Με την ονομασία της να προέρχεται από τον founder του ομίλου, Marcel Bleustein-Blanchet, η νέα πλατφόρμα θα αποτελέσει ένα επαγγελματικό βοηθητικό σύστημα, που θα ενισχύεται από μηχανή εκμάθησης Τεχνητής Νοημοσύνης (Artificial Intelligence).

Η φιλοδοξία είναι να συνδεθούν οι 80.000 υπάλληλοι του Publicis Groupe από 130 χώρες και να ενισχύσουν τη συνεργατική δημιουργία σε παγκόσμια κλίμακα. Η Marcel δημιουργήθηκε από το παράρτημα της Sapient και θα χρησιμοποιεί τεχνολογία πρόβλεψης για να βοηθήσει στο ταίριασμα του ταλέντου της Publicis με τα briefs των πελατών, ανεξάρτητα από το ποια είναι η εταιρεία που εργάζεται γι' αυτά.

"Θέλουμε να συνδέσουμε τους ανθρώπους με την απελευθέρωση της δημιουργικότητας" ανέφερε σχετικά η global chief strategy officer Carla Serrano, ενώ ο Sadoun σημείωσε: "Πρόκειται για κάτι πολύ μεγάλο. Θα έχουμε τα προφίλ των ανθρώπων μας με κάθε λεπτομέρεια και θα ξέρουμε όχι μόνο όσα κάνουν σήμερα, αλλά κι αυτά που θα κάνουν αύριο".