To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Publicis: Έδωσε λεπτομέρειες για τη SapientRazorfish

Publicis: Έδωσε λεπτομέρειες για τη SapientRazorfish
Στα τέλη της περσινής χρονιάς, ο Publicis Groupe προχώρησε σε συγχώνευση δυο digital εταιρειών του, των SapientNitro και Razorfish, δημιουργώντας την οντότητα SapientRazorfish. 

Τις προηγούμενες ημέρες ανακοίνωσε ορισμένες από τις βασικές της προσφορές προς τους πελάτες της. Ο στόχος για τη SapientRazorfish είναι να βοηθήσει τους "πελάτες να μεταμορφώσουν τις επιχειρήσεις τους μέσα σε έναν connected κόσμο". 

"Η μεταμόρφωση-μετατροπή σήμερα απαιτεί έναν νέο τύπο συνεργάτη, ικανού να συνδυάσει εταιρική connected digital υπεροχή με τα καταναλωτικά ταξίδια και τις εμπειρίες, που καθοδηγούν τις μελλοντικές επιχειρηματικές στρατηγικές, την κουλτούρα και τα λειτουργικά μοντέλα" τόνισε ο CEO της SapientRazorfish, Alan Wexler. 

Στο μεταξύ, στην προσπάθεια να καταστήσει τη μετατροπή αισθητή για τους πελάτες, η εταιρεία ανακοίνωσε έξι βασικές προσφορές: digital business strategy και innovation, customer experience, data και artificial intelligence, marketing modernization, IT modernization και commerce. 

Σε δήλωσή του, ο επικεφαλής του Publicis Groupe, Maurice Levy, τόνισε πως η αγορά χρειάζεται "έναν συνεργάτη που θα ηγείται της αληθινής και βιώσιμης επιχειρηματικής μεταμόρφωσης στην connected εποχή, μέσω εστίασης στον πελάτη". Σημειώνεται πως η SapientRazorfish αποτελεί μέρος της Publicis.Sapient.