To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Publicis Groupe: Ισχυρή ανάπτυξη στο Ηνωμένο Βασίλειο

Publicis Groupe: Ισχυρή ανάπτυξη στο Ηνωμένο Βασίλειο
Ο όμιλος Publicis παρουσίασε ισχυρή οργανική ανάπτυξη 7,8% στο Ηνωμένο Βασίλειο για το πρώτο μισό του έτους, σε μια περίοδο που ο γαλλικός πολυεθνικός όμιλος επικοινωνίας αντιμετώπισε νομικά ζητήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η ιδιοκτήτρια των Saatchi & Saatchi και Zenith είχε αύξηση εσόδων 0,6% στην Ευρώπη για το δεύτερο τρίμηνο ή 3,2% σε οργανικούς όρους. Στη Βόρεια Αμερική, μπορεί η οργανική ανάπτυξη να άγγιξε το 2,6% (1,35 δισεκατομμύρια ευρώ) για το τρίμηνο, ωστόσο αυτή η επίδοση δεν κατάφερε να σταματήσει τη γενική κάμψη 2,4% στο σύνολο του εξαμήνου. Σαν αποτέλεσμα, ο όμιλος είχε συρρίκνωση 0,2% στον ρυθμό οργανική ανάπτυξης για το εξάμηνο (4,84 δισ. ευρώ).

Σημειώνεται πως ο Publicis ενισχύει διαρκώς το επιχειρηματικό μοντέλο Power of One, το οποίο λάνσαρε πριν 18 μήνες, προχωρώντας στη συνένωση των τεσσάρων βασικών της κατηγοριών: διαφήμιση, digital, media και helathcare.

Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα, ο νέος chief executive Arthur Saddoun, επισήμανε: "Οι πρώτοι έξι μήνες του 2017 ήταν έντονοι, καθώς διαφοροποιήσαμε τη διακυβέρνησή μας, προσδιορίσαμε το σχέδιο δράσης και ενώσαμε τις δυνάμεις που είναι υπεύθυνες για να εξυψώσουν το μοντέλο Powe of One. Έχουμε θέσει τέσσερις προτεραιότητες για τους επόμενους μήνες: να κάνουμε το μοντέλο μας πραγματικότητα για όλους τους πελάτες, να ενισχύσουμε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που έχουμε σε τεχνολογία και συμβουλευτική, να απλοποιήσουμε τις οργανωτικές μας δομές και να σχεδιάσουμε ελκυστική κουλτούρα για την προσέλκυση νέου ταλέντου".    
TAGS: Publicis