To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Publicis: Κάμψη στην Ευρώπη, άνοδος στη Β. Αμερική

Publicis: Κάμψη στην Ευρώπη, άνοδος στη Β. Αμερική
Ο όμιλος Publicis αναφέρθηκε στο ισχυρό μομέντουμ του Ηνωμένου Βασιλείου, παρά την αρνητική οργανική ανάπτυξη στην Ευρώπη, στη διάρκεια της παρουσίασης των οικονομικών αποτελεσμάτων για το τρίτο τρίμηνο του έτους.

Συγκεκριμένα, ο γαλλικός πολυεθνικός όμιλος παρουσίασε ανάπτυξη 6,2% στα έσοδα από το Ηνωμένο Βασίλειο για τους πρώτους εννέα μήνες του χρόνου σε σύγκριση με την παγκόσμια οργανική ανάπτυξη του 0,3%.

Για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου, το Publicis Groupe ανέφερε οργανική αύξηση 1,2%, ωστόσο οι συναλλαγματικές επιρροές έφεραν την αναφερόμενη ανάπτυξη στο -2,2%. Σε γεωγραφικό επίπεδο, η οργανική ανάπτυξη στην Ευρώπη ήταν -1,5% και στη Βόρεια Αμερική έφτασε στο +3%. Η οργανική ανάπτυξη του εξεταζόμενου τριμήνου ήταν καλύτερη σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή του 0,8%.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο chief executive και chairman Arthur Sadoun, ο όμιλος "ξεκίνησε να βλέπει τους καρπούς" των αρκετών αλλαγών που πραγματοποίησε τα τελευταία χρόνια, όπως η εξαγορά της Sapient και η εφαρμογή της στρατηγικής "Power of One".