To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Publicis: Λανσάρει μονάδα για data, τεχνολογία και ταλέντο

Publicis: Λανσάρει μονάδα για data, τεχνολογία και ταλέντο
Ο όμιλος Publicis λάνσαρε μια νέα μονάδα, με την ονομασία Publicis Spine, η οποία θα διαχειριστεί τα data assets, την τεχνολογία και το ταλέντο σε ολόκληρο το παγκόσμιο media δίκτυο.

Επιπρόσθετα, το γαλλικό πολυεθνικό group επέκτεινε τη μεγάλη αναδιοργάνωση που πραγματοποιεί από τις αρχές του 2016, με την αναταξινόμηση της DigitasLBi, σαν έναν media οργανισμό.

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, η Spine θα παρουσιάσει νέα στοιχεία, όπως το PeopleCloud, μια cloud πλατφόρμα η οποία θα αναγνωρίζει πηγές για την ανάπτυξη των πελατών σε ανεξάρτητο επίπεδο, καθώς και μια data και analytics ομάδα 3.500 μηχανικών, αναλυτών και strategists.

Σε αυτό το πλαίσιο εξάλλου ο Publicis προσέλαβε την πρώην global brand president της Starcom, Lisa Donohue για να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας. Επιπλέον, ο global chief data scientist της DigitasLBi, Jason Kodish θα αποτελέσει τον chief data officer της Publicis Spine.

Υπενθυμίζεται πως από το ξεκίνημα του 2016, ο Publicis προχωρά σε μεγάλη αναδιοργάνωση της λειτουργίας του, διαχωρίζοντας τις επιχειρήσεις του σε τέσσερα hubs: Publicis Communications (creative), Publicis Media (media), Publicis Healthcare (healthcare) και Publicis.Sapient (digital).

Η DigitasLBi εντάσσεται, πλέον, στο τελευταίο hub, με τον Michael Kahn να αναλαμβάνει καθήκοντα global president, αντί του Nigel Vaz που θα ηγηθεί των "προσπαθειών μετασχηματισμού των ψηφιακών επιχειρήσεων" του Publicis.Sapient.