To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Publicis Media: Επεκτείνει την NextTechNow

Publicis Media: Επεκτείνει την NextTechNow
Η Publicis Media επέκτεινε την end-to-end υπηρεσία NextTechNow, η οποία συνδέει πελάτες με τεχνολογικά start-ups, σε Σανγκάη, Σιγκαπούρη, Βαρσοβία και Ντουμπάι.

Το δίκτυο στοχεύει να λανσάρει, επίσης, το πρόγραμμα σε Νέα Υόρκη, Σικάγο, Σίδνεϊ, Μόσχα και Ντίσελντορφ μέσα στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, ενώ στο πλάνο υπάρχουν άλλες έξι πρόσθετες αγορές ως το τέλος του χρόνου. Η ομάδα της NextTechNow έχει πραγματοποιήσει, ήδη, επαφές με 400 start-ups στο Ηνωμένο Βασίλειο κι έχει "στρατολογήσει" τις 100 εξ αυτών στο πρόγραμμά της.

Αρχικά, η πρωτοβουλία ξεκίνησε από το Starcom το 2015 και πέρσι ανέφερε πως έχει βοηθήσει start-ups να συγκεντρώσουν έσοδα 250.000 λιρών. Επιπλέον, μέσα στο 2016 εργάστηκε σε 50 projects πελατών. "Μέσω της NextTechNow, συστηθήκαμε σε μερικές από τις πιο καινοτόμες τεχνολογικές start-ups που κυκλοφορούν" ανέφερε μεταξύ άλλων η digital brand manager της εταιρείας τροφίμων McCormick, Sara Wolfe. Συνολικά, ο αριθμός των projects του προγράμματος για το 2016 ήταν τριπλάσιος σε σύγκριση με αυτόν της αμέσως προηγούμενης χρονιάς.

"Η προσέγγισή μας έχει απήχηση, καθώς η επιχειρηματική μεταμόρφωση δεν αφορά μονάχα στο να είσαι ψηφιακά έτοιμος, αλλά χρειάζεται διασφάλιση πως τα brands θα ελέγχουν τις τελευταίες τεχνολογίες σε real time" ανέφερε ο global επικεφαλής της NextTechNow, Jim Kite.