To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Publicis Media: Παρουσιάζει την επιτροπή «νέας γενιάς»

Publicis Media: Παρουσιάζει την επιτροπή «νέας γενιάς»
Στόχος η συνδρομή στην επίτευξη του μετασχηματισμού της εταιρείας

H Publicis Media ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας επιτροπής «νέας γενιάς» (next generation), την οποία θα απαρτίζουν μελλοντικοί ηγέτες (future leaders) από τις τάξεις της, με στόχο να βοηθήσουν το δίκτυο να προχωρήσει την ατζέντα μετασχηματισμού που έχει θέσει.

Συνεργαζόμενη στενά με την global executive ομάδα της Publicis Media’s group, η επιτροπή αυτή θα καταπιάνεται με μεσοπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους σχετικά με το μετασχηματισμό, το ανθρώπινο δυναμικό και τη διατήρηση εργαζομένων στο δίκτυο. Επίσης, στόχος της θα είναι η γεφύρωση του χάσματος μεταξύ των σημερινών και των αυριανών ηγετών.

Στην ουσία πρόκειται για διάφορες επιτροπές, τις οποίες θα αποτελούν 8 με 15 εργαζόμενοι σε 15 διαφορετικές αγορές και οι οποίοι διαθέτουν ποικίλες και διάφορες δεξιότητες. Αντιπρόσωποι κάθε τοπικής επιτροπής θα συναντώνται τέσσερις φορές κάθε χρονιά, για να συζητήσουν παγκόσμιους στόχους.

Η  πρώτη τέτοια συνάντηση έλαβε χώρα τον Μάιο και φαίνεται πως έθεσε τις βάσεις για δράση αναφορικά με την πρόταση της επιτροπής για χρήση νέων mobile τεχνολογιών με στόχο τη βελτίωση της επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων του διεθνούς δικτύου.