To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Publicis: Shortlist για το Publicis90

Publicis: Shortlist για το Publicis90
Στόχος του γαλλικού πολυεθνικού ομίλου η υποστήριξη projects στο digital πεδίο

Ο όμιλος Publicis κατέληξε σε shortlist με 320 ιδέες, που αποτελούν συνδυασμό από start-ups και νέες πρωτοβουλίες και θα αποτελέσουν μέρος του Publicis90, το οποίο θα υποστηρίξει νέες επιχειρήσεις και projects στο digital πεδίο.

Η προθεσμία για την υποβολή των συμμετοχών έκλεισε στις 29 Φεβρουαρίου και οι κριτές έπρεπε να επιλέξουν μεταξύ 3.555 αιτήσεων. Το 20% της shortlist αποτελείται από αιτήσεις εργαζομένων του Publicis Groupe και οι 33 αφορούν βρετανικά start-ups. Οι 90 τελικές ιδέες θα επιλεχθούν μέσα στο καλοκαίρι, ενώ ο κάθε φιναλίστ θα λάβει χρηματοδότηση από 10.000 μέχρι 500.000 ευρώ, ένα χρόνο mentoring από executive του γαλλικού πολυεθνικού ομίλου και ένα εισιτήριο για το Viva Technology Paris.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία του Publicis Groupe προέκυψε για να γιορτάσει τα 90 χρόνια λειτουργίας του και το λανσάρισμά της έγινε τον Ιανουάριο. Ο επικεφαλής του Publicis90, Maxime Baffert, που αποτελεί chief executive στην Proximedia, δήλωσε σχετικά: "Η ποιότητα των 3.555 αιτήσεων που υποβλήθηκαν, ήταν εντυπωσιακή. Η shortlist που προέκυψε, αντικατοπτρίζει τη μεγάλη ποικιλία στον χαρακτήρα των αιτήσεων, τόσο από γεωγραφικής όσο και βιομηχανικής πλευράς. Είναι ξεκάθαρο πως η τελική επιλογή δεν θα είναι απλή υπόθεση...".