To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Publicis: Στήνει ομάδα για τα βρετανικά media της P&G

Publicis: Στήνει ομάδα για τα βρετανικά media της P&G
Ο όμιλος Publicis προχώρησε στον σχεδιασμό μιας νέας ομάδας από ανθρώπους που προέρχονται από τις εταιρείες Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Publicis Worldwide, Publicis Media και MSL, έπειτα από τη ανάληψη χειρισμού του ενοποιημένου βρετανικού media λογαριασμού της Procter & Gamble.

Η συγκεκριμένη ομάδα θα έχει τη βάση της στο γραφείο της Saatchi & Saatchi στο Λονδίνο, το οποίο αποτελεί επίσης ένα σημείο εκπαίδευσης για το "ανεξάρτητο μοντέλο" που λάνσαρε το Publicis Groupe στα τέλη του 2015, στο πλαίσιο της στρατηγικής αναδιάρθρωσης που πραγματοποίησε. με επικεφαλής τον chief operating officer της Saatchi & Saatchi, Carol Miller-Repetto, η ομάδα για την P&G θα δουλέψει για μια σειρά από brands, η οποία περιλαμβάνει τα Pampers, Head & Shoulders, Aussie, Ariel, Daz, Fairy, Oral-B, Flash, Vicks και Tampax.

Εκπρόσωπος του Publicis Groupe υποστήριξε πως η FMCG εταιρεία επιθυμούσε ένα πιο απλοποιημένο εταιρικό μοντέλο, που θα παρέχει μεγαλύτερη συνέπεια στα brands και θα ενισχύσει τη σχέση εταιρείας - πελάτη. Επιπλέον, η νέα ομάδα θα ακολουθήσει το ανεξάρτητο μοντέλο του Groupe, κατά το οποίο ο κάθε λογαριασμός που ανήκει σε μια συνεργατική ομάδα, θα εξακολουθήσει να καθοδηγείται από τα εταιρικά brands που τον έχουν υπό την ευθύνη τους.