To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Qatar Airways: Στην 180 Kingsday ο δημιουργικός λογαριασμός

Qatar Airways: Στην 180 Kingsday ο δημιουργικός λογαριασμός
Η Qatar Airways προχώρησε στην πρόσληψη της 180 Kingsday από το Άμστερνταμ, προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα παγκόσμιας δημιουργικής συνεργάτιδας, έπειτα από σχετικό spec.

Η αεροπορική εταιρεία, που ανήκει στην κυβέρνηση του Κατάρ, επέλεξε την ολλανδική εταιρεία για να εργαστεί σε brand καμπάνιες, σχετικές με την επίσημη συνεργασία της με την παγκόσμια ποδοσφαιρική ομοσπονδία (FIFA) ενόψει του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Ρωσίας.

Η 180 Amsterdam η οποία συγχωνεύτηκε με την Kingsday νωρίτερα μέσα στο 2017 για να σχηματίσουν την 180 Kingsday, ήταν ήδη μέλος του ρόστερ της μάρκας, ενώ έχει δημιουργήσει τις καμπάνιες "Getting safe with FC Barcelona" και "No borders, only horizons".

Η J Walter Thompson London είχε αναλάβει τον χειρισμό του παγκόσμιου λογαριασμού της Qatar Airways το 2014, έπειτα από διαγωνιστική διαδικασία κι ένα χρόνο μετά λάνσαρε το rebranding της μάρκας, η οποία απέσυρε το tagline "The world’s five-star airline" για χάρη του "Going places together". Πηγές της JWT ανέφεραν πως παραιτήθηκαν από το δικαίωμά τους για την αεροπορική εταιρεία κατά την περσινή χρονιά.

"Έχουμε πάθος για τη μάρκα μας και επιθυμούμε να συνδεθούμε συναισθηματικά με τους επιβάτες μας" δήλωσε μεταξύ άλλων, έπειτα από την πρόσφατη ανάθεση, η senior vice-president marketing and corporate communications της Qatar Airways, Salam Al Shawa.