To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Sainsbury's: Ανοίγει ξανά τη media αναθεώρηση!

Sainsbury's: Ανοίγει ξανά τη media αναθεώρηση!
Η Sainsbury's προχωρά σε νέα αναθεώρηση του, ύψους 115 εκατομμυρίων λιρών, media λογαριασμού της, έπειτα από τα παράπονα που εξέφρασε η PHD για τη νίκη της M/SIX. 

Έτσι, ο retailer αξιολογεί εκ νέου τις προσφορές των δυο εταιρειών, σε μια κίνηση που οι πηγές της βιομηχανίας χαρακτηρίζουν ως "ασυνήθιστη και μη αναμενόμενη", με δεδομένο πως η ολοκλήρωση της αναθεώρησης και η ανακοίνωση της τελικής απόφασης, προέκυψαν πριν από μερικές εβδομάδες. 

Η Sainsbury's είχε ξεκινήσει το κλειστό spec στα τέλη του προηγούμενου έτους, καθώς επιθυμούσε να ενοποιήσει τον ύψους 62 εκατ. λιρών λογαριασμό του ομώνυμου supermarket που χειριζόταν η PHD, καθώς και τον ύψους 52 εκατ. λιρών λογαριασμό που είχε υπό την ευθύνη της η Mindshare. Ακολούθως, η Sainsbury's ενημέρωσε στις αρχές Φεβρουαρίου την PHD πως έχασε το δικαίωμα χειρισμού του λογαριασμού της έπειτα από 22 χρόνια και στη συνέχεια έκανε γνωστό στην M/SIX (αποτελεί κοινοπραξία των The & Partnership και WPP) πως το συγκεκριμένο δικαίωμα περνούσε σε εκείνη. 

Από την πλευρά τους, η PHD και η μητρική Omnicom Media Group υποστήριξαν πως, κατά τη γνώμη τους, η διαδικασία δεν πραγματοποιήθηκε με νόμιμα μέσα και διαμαρτυρήθηκαν στα ανώτερα διοικητικά κλιμάκια της Sainsbury's. Εκπρόσωπος του retailer αρνήθηκε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για το θέμα, τονίζοντας πως η διαδικασία του spec βρίσκεται σε εξέλιξη. Κανένα σχόλια δεν έκαναν οι OMG και M/SIX. 
TAGS: PHD, Sainsbury, M/SIX