To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Samsung: Στη Wunderman το CRM και loyalty Marketing

Samsung: Στη Wunderman το CRM και loyalty Marketing
Η Samsung Electronics επέλεξε τη Wunderman για να ηγηθεί της CRM και loyalty marketing δραστηριότητάς της στην Ευρώπη.

Η πρόσληψη της Wunderman από τον κολοσσό ηλεκτρονικών ειδών προέκυψε έπειτα από διαγωνιστική διαδικασία, που χειρίστηκε η Oystercatchers και στην οποία συμμετείχαν επίσης οι DigitasLBi και Havas Helia. Η εταιρεία που χειριζόταν προηγουμένως τον εν λόγω λογαριασμό ήταν η Yourzine με έδρα στο Άμστερνταμ. Η Iris είναι υπεύθυνη για το CRM στο Ηνωμένο Βασίλειο και πρόκειται για μια συνεργασία που είναι ξεχωριστή από το υπόλοιπο, ευρωπαϊκό κομμάτι.

Στις ευθύνες της Wunderman με την ανάληψη χειρισμού του λογαριασμού αυτού, περιλαμβάνονται η στρατηγική, οι επικοινωνίες, το campaign management και η εφαρμογή για τη CRM και loyalty δραστηριότητα της Samsung, ενώ βασικός σκοπός είναι η δημιουργία καλύτερων εμπειριών για τους πελάτες.

Η εταιρεία που ανήκει στον όμιλο WPP θα αναφέρεται στη digital ομάδα της Samsung Europe και θα έχει την ευθύνη για 17 τοπικές αγορές και περισσότερες από 30 διαφορετικές χώρες.

"Αναζητούσαμε μια εταιρεία, η οποία κατανοεί πραγματικά τις επιχειρήσεις μας και αυτά που το brand μας σημαίνει για τους πελάτες. Η Wunderman έδειξε από την αρχή πως θα έχουμε μια επιτυχημένη συνεργασία" ανέφερε η vice-president, digital της Samsung Electronics Europe, Sandrine Desbarbieux.