To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Σε παγκόσμιο media spec η GSK

Σε παγκόσμιο media spec η GSK
Η GlaxoSmithKline έχει ξεκινήσει την αναθεώρηση χειρισμού του, ύψους 1,3 δισ. λιρών, παγκόσμιου media λογαριασμού της, προκαλώντας συναγερμό στις MediaCom και PHD.

Η εξέλιξη αυτή προκύπτει λιγότερο από τρία χρόνια μετά την ανάθεση των ευρωπαϊκών media επιχειρήσεων στη MediaCom, ενώ η PHD ανέλαβε τον αντίστοιχο λογαριασμό στις Ηνωμένες Πολιτείες. Και οι δυο εταιρείες διατήρησαν τα δικαιώματά τους το 2015 έπειτα από την  παγκόσμια media αναθεώρηση που πραγματοποιήθηκε.

Ένα χρόνο μετά, η GSK ολοκλήρωσε την εταιρική αναθεώρηση που αφορούσε σε άλλα κομμάτια της marketing επικοινωνίας, προσλαμβάνοντας εννέα εταιρείες, μεταξύ των οποίων οι Grey και Saatchi & Saatchi για τη διαφήμιση. Οι εταιρείες αυτές κλήθηκαν να εργαστούν για τα 7 power brands της φαρμακευτικής εταιρείας (Sensodyne, Parodontax, Poligrip, Voltaren, Panadol, Theraflu και Otrivin), καθώς και για άλλα 12 βασικά brands (Biotene, Contac, Flonase, Excedrin, Fenbid, Tums, ENO, Horlicks, Physiogel, Lamisil, Fenistil και Abreva/Zovirax).

Η GSK δεν σχολίασε κάτι σχετικά με τις παραπάνω πληροφορίες για την τρέχουσα αναθεώρηση, ενώ οι MediaCom and PHD παρέπεμψαν τους ενδιαφερόμενους στον πελάτη για περισσότερες πληροφορίες.