To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

«Σκληρό» το 2009 για την WPP

«Σκληρό» το 2009 για την WPP
«Σκληρό» το 2009 για την WPP

Συγκεκριμένα, η πτώση έφτασε στο 16% και τα 812 εκατομμύρια λίρες, με το τμήμα του Ηνωμένου Βασιλείου να παρουσιάζει κάμψη 6% και το αντίστοιχο της Δυτικής Ευρώπης 10,2%. Πτωτικά κινήθηκε και η περιφέρεια Βορείου Αμερικής (8%), ενώ αυτές σε Ασία-Ειρηνικό, Λατινική Αμερική, Μέση Ανατολή, Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, παρουσίασαν χαμηλότερα έσοδα κατά 6,8% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.
Παρά τις δυσκολίες, πάντως, η αισιοδοξία δεν λείπει στους κόλπους του δικτύου, καθώς παρουσίασε αυξημένους νέους λογαριασμούς το πρώτο δίμηνο του 2010, που έφτασαν στα 2 δισ. δολάρια, σε σύγκριση με τα 4,8 δισ. που παρουσίασε για ολόκληρο το 2009.

TAGS: Global News