To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

State Farm: Συγκεντρώνει το marketing στον Omnicom

State Farm: Συγκεντρώνει το marketing στον Omnicom
Ο μεγαλύτερος ασφαλιστικός πάροχος των Ηνωμένων Πολιτειών κι ένας από τους κορυφαίους διαφημιζόμενους της χώρας, η εταιρεία State Farm βρίσκεται σε διαδικασία συγκέντρωσης της πλειοψηφίας των marketing επιχειρήσεών της στον Omnicom.

"Η State Farm συνεργάζεται με αρκετές εταιρείες για την παροχή λύσεων που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών μας. Αυτές οι σχέσεις συνεχίζουν να εξελίσσονται" ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρείας, σχετικά με το roster συνεργατών.

H νέα κατάσταση που θέλει να δημιουργήσει η State Farm, παρομοιάζεται με το μοντέλο που έστησε η McDonald's, η οποία συγκέντρωσε την πλειοψηφία του λογαριασμού της στον Omnicom το 2016 έπειτα από spec.

Σύμφωνα με όσα έχουν διαφανεί, οι DDB και OMD θα διατηρήσουν τις θέσεις τους, σαν οι επικεφαλής εταιρείες δημιουργικού και Media αντίστοιχα, ενώ δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό ποιες εταιρείες θα επηρεαστούν από αυτή την εξέλιξη.

Σημειώνεται πως στο ρόστερ υπάρχουν επίσης η Translation, η FCB και η Weber Shandwick. Τέλος, η State Farm ξόδεψε το 2016 περί τα 726 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα, σύμφωνα με την Kantar Media και άλλα 300 εκατομμύρια στο πρώτο μισό του 2017.
TAGS: Omnicom