Stella Artois: Νέο tagline και παγκόσμια καμπάνια
Η Stella Artois προχωρά στη μεγαλύτερη παγκόσμια marketing προσπάθειά της, η οποία περιλαμβάνει το νέο tagline "Joie de Bière" (χαρά της μπίρας), που αποτελεί παράφραση της γνωστής γαλλικής έκφρασης "joie de vivre" (χαρά της ζωής).
Το tagline σηματοδοτεί μια νέα marketing κατεύθυνση για τη Stella, η οποία αναπτύσσει μυθοπλασία με χαρακτήρες που θα λανσαριστούν τα επόμενα χρόνια. Μέρος της καμπάνιας, αποτελεί το τηλεοπτικό σποτ με τίτλο "Les Pockets", που παρουσιάζει έναν άνδρα να κάνει chat σε δυο τηλέφωνα, πριν εισέλθει σε ένα μπα, όπου όλοι οι πελάτες έχουν τα τηλέφωνά τους κρυμμένα.
Η καμπάνια θα καλύψει συνολικά 19 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, ενώ η δημιουργική υπογραφή ανήκει στη Mother.
"Σκοπός της καμπάνιας είναι να εμπνεύσουμε τους καταναλωτές να βρουν χρόνο για να απολαύσουν τη ζωή" ανέφερε ο VP της Stella, Harry Lewis. Η καμπάνια θα περιλαμβάνει και digital εκτελέσεις, καθώς και ενέργειες μέσα σε συγκεκριμένα μπαρ.
Το tagline σηματοδοτεί μια νέα marketing κατεύθυνση για τη Stella, η οποία αναπτύσσει μυθοπλασία με χαρακτήρες που θα λανσαριστούν τα επόμενα χρόνια. Μέρος της καμπάνιας, αποτελεί το τηλεοπτικό σποτ με τίτλο "Les Pockets", που παρουσιάζει έναν άνδρα να κάνει chat σε δυο τηλέφωνα, πριν εισέλθει σε ένα μπα, όπου όλοι οι πελάτες έχουν τα τηλέφωνά τους κρυμμένα.
Η καμπάνια θα καλύψει συνολικά 19 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, ενώ η δημιουργική υπογραφή ανήκει στη Mother.
"Σκοπός της καμπάνιας είναι να εμπνεύσουμε τους καταναλωτές να βρουν χρόνο για να απολαύσουν τη ζωή" ανέφερε ο VP της Stella, Harry Lewis. Η καμπάνια θα περιλαμβάνει και digital εκτελέσεις, καθώς και ενέργειες μέσα σε συγκεκριμένα μπαρ.