To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στη McCann το παγκόσμιο δημιουργικό της Godiva

Στη McCann το παγκόσμιο δημιουργικό της Godiva
Η Godiva κατέληξε στη McCann για τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού.

Τον προηγούμενο μήνα έγινε γνωστό πως η μάρκα σοκολάτας αναζητούσε συνεργάτιδα για την ανάπτυξη νέας παγκόσμιας brand στρατηγικής και καμπάνιας για τις επιχειρήσεις retail boutique και FMCG.

Υπεύθυνη για τις επιχειρήσεις FMCG ήταν μέχρι πρότινος η The&Partnership London, η οποία συμμετείχε και στην πρόσφατη αναθεώρηση με το γραφείο της Νέας Υόρκης.

Όσο για τη McCann, έχει συνεργαστεί προηγουμένως με την Godiva πάνω στον boutique λογαριασμό, ενώ η νέα εξέλιξη προκύπτει λίγες ημέρες μετά την διάκρισή της στα Effie Awards Βόρειας Αμερικής για την καμπάνια Fearless Girl. Στην ίδια διοργάνωση, η McCann Worldgroup αναδείχτηκε σαν το πιο αποτελεσματικό δίκτυο εταιρειών, η McCann New York ήταν το κορυφαίο εταιρικό γραφείο και ο μητρικός όμιλος IPG αναδείχτηκε σαν ο πιο αποτελεσματικός holding όμιλος.  
TAGS: McCann, Godiva