To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στη MullenLowe Profero το digital του Cornetto

Στη MullenLowe Profero το digital του Cornetto
Στη MullenLowe Profero το digital του Cornetto

Το Cornetto, το brand παγωτού που ανήκει στη Unilever, προχώρησε στην πρόσληψη της MullenLowe Profero για τον χειρισμό του παγκόσμιου ψηφιακού λογαριασμού του, έπειτα από την ολοκλήρωση του σχετικού spec.

Η νικήτρια εταιρεία διαγωνίστηκε για το συγκεκριμένο δικαίωμα με τις R/GA, Geometry Global και M&C Saatchi, ενώ η αναθεώρηση είχε ξεκινήσει τον περσινό Νοέμβριο. Βάσει της συμφωνίας, η Profero επιφορτίστηκε με την ανάπτυξη μιας "ολιστικής" παγκόσμιας ψηφιακής στρατηγικής και τη δημιουργία ψηφιακών καμπανιών για τη μάρκα. Η Lola αποτελεί την above-the-line συνεργάτιδα του Cornetto σε παγκόσμια κλίμακα, ενώ η PHD χειρίζεται το παγκόσμιο media planning and buying.

"Η διαδικασία αναθεώρησης μας επέτρεψε να γνωρίσουμε τις καλύτερες digital εταιρείες που κυκλοφορούν στην αγορά και η επιλογή μας ήταν προφανής. Η κατανόηση που έδειξε η Profero στο brand, η στόχευση κοινού και το συνολικό ψηφιακό της περιβάλλον, μαζί με τη δημιουργικότητα που επέδειξε, μας εντυπωσίασαν από την πρώτη στιγμή" ανέφερε η global brand director της μάρκας, Barbara Cavicchia.      
 

TAGS: Global News