To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στην M/SIX τα ευρωπαϊκά media της Bridgestone

Στην M/SIX τα ευρωπαϊκά media της Bridgestone
Η M/SIX είναι η εταιρεία που κέρδισε το δικαίωμα χειρισμού του πανευρωπαϊκού media λογαριασμού της εταιρείας Bridgestone, έπειτα από διαγωνιστική διαδικασία.

Ο λογαριασμός μετακινείται από τη UM, που ήταν υπεύθυνη για τον χειρισμό του από το 2014. Η πρώτη καμπάνια που θα υποστηρίξει η media εταιρεία για λογαριασμό της κατασκευάστριας ελαστικών ειδών, αφορά στην Παγκόσμια Ολυμπιακή Συνεργασία της Bridgestone με τους τρέχοντες Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες της Νότιας Κορέας.

Η media στρατηγική της Bridgestone, που βασίζεται στη data-driven φήμη, στοχεύει στην στο χτίσιμο αποτελεσματικού αντίκτυπου σε πανευρωπαϊκή κλίμακα και σε αυτό το πλαίσιο, θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται brand συζητήσεις σε πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας.

Η M/SIX ανέφερε πως η νέα προσέγγιση θα ενσωματώσει το "νέο τρόπο δουλειάς" της Bridgestone, με τη χρήση έξυπνων data συστημάτων και έξυπνης τεχνολογίας. Επιπλέον, η media δαπάνη θα μετατοπιστεί από τα παραδοσιακά στα πιο σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας, όπως το digital display και το video.

«Η ικανότητα της M/SIX να μετατρέψει την πληροφορία σε δράση, θα μας επιτρέψει να επιταχύνουμε την εκτέλεση των βασικών στρατηγικών μας πρωτοβουλιών» σχολίασε μεταξύ άλλων η επικεφαλής της μάρκας Bridgestone στην Ευρώπη, Liesbet Willems.

Σημειώνεται πως την περσινή χρονιά η Bridgestone πέτυχε συμφωνία με το Eurosport για να γίνει ο "presenting partner" του δικτύου στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες.