To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην Publicis Sapient ο Ian Wharton της AKQA

Στην Publicis Sapient ο Ian Wharton της AKQA
Η Publicis Sapient ενέταξε στο δυναμικό της τον Ian Wharton της AKQA σε θέση executive creative director. Πρόκειται για έναν νέο ρόλο, ο οποίος αποτελεί μέρος της global experience team της εταιρείας.

Ο Wharton θα έχει ως έδρα του το Λονδίνο και άμεσο προϊστάμενό του τον John Maeda, chief experience officer της Publicis Sapient. Ο τελευταίος εντάχθηκε στην εταιρεία τον Αύγουστο του 2019. Ο Maeda έχει ως απώτερο στόχο να δημιουργήσει μια experience team, η οποία θα επικεντρωθεί στην τεχνική ποιότητα και θα συνδεθεί με λογαριασμούς πελατών και new- business projects σε όλη την εταιρεία σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η Publicis Sapient ανέφερε σε δηλώσεις της ότι o Wharton θα διαδραματίσει έναν αναπόσπαστο ρόλο, για να συμβάλει στη διαμόρφωση και ενσωμάτωση των δυνατοτήτων της, αλλά και για να βοηθήσει καλύτερα τους πελάτες στις προσπάθειές τους για ψηφιακό μετασχηματισμό. Δεν είναι απλώς ένας καλός αντικαταστάτης της Fura Johannesdottir, EMEA και Asia executive creative director, η οποία προσχώρησε στη Huge στο τέλος του περασμένου έτους.

 Eκπρόσωπος της Publicis Sapient περιέγραψε το ρόλο του Wharton ως «ουσιαστικά καινούργιου», επειδή βρίσκεται μέσα στην global experience team. O Wharton εντάχθηκε στην Publicis Groupe μετά από έξι χρόνια στην εταιρεία AKQA, όπου ήταν μέλος της παγκόσμιας δημιουργικής ομάδας ηγεσίας του WPP. Είναι ειδικός σχεδιασμού, έχοντας βοηθήσει να κατασκευαστούν νέα προϊόντα και ψηφιακά εστιασμένα brands σε παγκόσμιους λογαριασμούς όπως η Formula One και η Volvo.

Είναι επίσης ένας από τους τέσσερις ιδρυτές του Zolmo, μιας βραβευμένης εταιρείας εφαρμογών σχεδιασμού, η οποία είναι κοινοπραξία με τον Jamie Oliver.