To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Συνασπισμός media εταιρειών για τη brand safety

Συνασπισμός media εταιρειών για τη brand safety
Οι media εταιρείες από διάφορους holding ομίλους αφήνουν στην άκρη τις διαφορές τους και συνασπίζονται για τη δημιουργία ενός οργανισμού, που θα εστιάζει στη brand safety.

Η σύμπραξη, που φέρει την ονομασία Advertiser Protection Bureau (APB), θα επιτρέψει στις εταιρείες και στους ομίλους που εκπροσωπούν, να συνεργαστούν για χάρη των brands που υπηρετούν και να αλληλοενημερώνονται όταν παρατηρούν διαφημίσεις - ακόμα κι εκείνες που δεν εντάσσονται στα δίκτυά τους - σε μη ασφαλή περιβάλλοντα.

Στα ιδρυτικά μέλη του APB περιλαμβάνονται executives από τις UM Worldwide, Dentsu Aegis Network, GroupM, Havas Media, Horizon Media, IPG Mediabrands, MDC Partners, Omnicom Media Group και Publicis Media. Σε αυτό το πλαίσιο, ο κάθε holding όμιλος έχει δεσμευτεί να ορίσει έναν αποκλειστικό brand safety επικεφαλής εντός του δικτύου του, ο οποίος θα εξυπηρετεί και το APB.

"Αυτό που μας ενδιαφέρει, είναι να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον, όπου θα μοιραζόμαστε γνώση και τεχνογνωσία για να προστατεύουμε τα brands, όταν βλέπουμε πως κάτι δεν πηγαίνει καλά" σχολίασε ο Joshua Lowcock, που προσλήφθηκε από τη UM Worldwide για να καλύψει τη νέα θέση του global brand safety officer.