To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

T-Mobile: Μεταφέρει in-house μέρος των media

T-Mobile: Μεταφέρει in-house μέρος των media
Η T-Mobile ενημέρωσε μέσω εσωτερικής αλληλογραφίας πως μεταφέρει in-house "ορισμένες βασικές ευθύνες" που σχετίζονται με τη media στρατηγική της, το search και τα analytics στις ΗΠΑ, ενώ σχηματίζει για τον σκοπό αυτό μια νέα συνεργασία με την Essence του ομίλου WPP.

Στο email που εστάλη στο προσωπικό, ο executive vice president του marketing, Nick Drake έκανε γνωστό πως η απόφαση αυτή δεν επηρεάζει τη μακρόχρονη δημιουργική σχέση που διατηρεί με την  Publicis Seattle, ωστόσο θα αφαιρέσει συγκεκριμένα καθήκοντα από τη media συνεργάτιδα Blue 449. Πάντως, σύμφωνα με τον Drake, η Blue 449, η οποία λανσαρίστηκε από το Publicis Groupe το 2015, θα παραμείνει η βασική media συνεργάτιδα, υποστηρίζοντας το βασικό brand και το Metro PCS.

Πηγές αναφέρουν πως η media εταιρεία θα συνεχίζει να χειρίζεται το buying και planning της T-Mobile στα παραδοσιακά κανάλια, ωστόσο οι digital ευθύνες θα μετακινηθούν in-house. Ο Drake ανέφερε επίσης πως η T-Mobile ενεργοποίησε το εξειδικευμένο media shop της Essence για να τη βοηθήσει στη μετάβαση στα νέα δεδομένα.

Γενικά, η Essence (μέλος του δικτύου GroupM) εστιάζει στο digital media planning και buying και βοηθά τους πελάτες να αναπτύξουν τις δικές τους in-house λειτουργίες.    
TAGS: Essence, T-Mobile