To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τελική ευθεία για τα Research Awards

Τελική ευθεία για τα Research Awards
Το IAB Europe ανακοίνωσε τη shortlist των φιναλίστ στα 2016 Research Awards, με τους μεγάλους νικητές των οκτώ κατηγοριών να ανακοινώνονται στο συνέδριο Interact του Οργανισμού, στις 12 Μαΐου στη Λισαβόνα.

Σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο Research Director Worldwide της ZenithOptimedia και Chairman της Κριτικής Επιτροπής, Nick Hiddleston... "τα IAB Europe Research Awards συνεχίζουν να προωθούν και να μοιράζονται τις καλύτερες πρακτικές σε όλη την Ευρώπη και πέρα από αυτή, στοιχείο που είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη της ψηφιακής διαφημιστικής βιομηχανίας".

Η κριτική επιτροπή των συγκεκριμένων βραβείων αποτελείται από τρεις Ευρωπαίους εταιρικούς αντιπρόσωπους και δυο αντιπρόσωπους του IAB. Συγκεριμένα, τον Nick Hiddleston πλαισιώνουν οι Paul Hardcastle, Research Director, EMEA στη Yahoo!, Ariane Längsfeld, Client Manager – Media & Digital στη Millward Brown, Pawel Kolenda, Research Director στην IAB Poland και Tuncay Yavuz, IAB Turkey Board Member, Head of Technical Committee on Measurement και Digital Director στην OMD Turkey.

Τα συγκεκριμένα βραβεία, προσφέρουν την ευκαιρία για βιομηχανική αναγνώριση των research projects των νικητών και της συνεισφοράς τους στην ανάπτυξη της ψηφιακής διαφημιστικής βιομηχανίας. Οι κατηγορίες είναι οι ακόλουθες: Brand Advertising Effectiveness, Consumer Attitudes and Behaviour, Consumer Devices, Digital Advertising Formats, Advertising Solutions, Research and Data Innovation, Audience Measurement και Best Use of Research Budget.