To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το FBI εξετάζει τη διαφημιστική αγορά των ΗΠΑ

Το FBI εξετάζει τη διαφημιστική αγορά των ΗΠΑ
Το Federal Bureau of Investigation (FBI) έχει ξεκινήσει έρευνα για το media trading και τη διαφάνεια στη διαφημιστική αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.  

Σύμφωνα με πηγές του Campaign, εκπρόσωποι του FBI έχουν ξεκινήσει επαφές με ανθρώπους που έχουν γνώση της διαφημιστικής βιομηχανίας και ζητούν τη βοήθειά τους στην έρευνα. Θεωρείται ότι το FBI, το τμήμα επιβολής του νόμου του Υπουργείου Δικαιοσύνης των ΗΠΑ, βρίσκεται σε διαδικασία συλλογής πληροφοριών.

Πηγή ανέφερε ότι το FBI ενδιαφέρεται για συγκεκριμένες εταιρείες και το ρόλο των senior leaders σε αυτές τις εταιρείες.

Δεν είναι σαφές εάν το FBI έχει ξεκινήσει επίσημη έρευνα σχετικά με το media trading και τη διαφάνεια, καθώς ο Οργανισμός ακολουθεί μια πολιτική μη επιβεβαίωσης ή άρνησης της ύπαρξης οποιασδήποτε έρευνας.

Υπήρξαν εικασίες ότι το Υπουργείο Δικαιοσύνης θα μπορούσε να ξεκινήσει έρευνα μετά την δημοσίευση έκθεσης από τις Association of National Advertisers (ANA) και K2 Intelligence τον Ιούνιο του 2016, σχετικά με τις "αδιαφανείς" πρακτικές στις Media εταιρείες. Η έκθεση δεν είχε στοχοποιήσει εταιρείες ονομαστικά, αλλά ανέφερε ότι ορισμένα groups λάμβαναν μυστικές εκπτώσεις από τους ιδιοκτήτες media.

Ορισμένοι διαφημιζόμενοι των ΗΠΑ πιστεύουν ότι το θέμα των μη δημοσιοποιημένων εκπτώσεων στα media εξακολουθεί να αποτελεί πρόβλημα, ενώ σχετική έκθεση είχε δημοσιεύσει προ καιρού και η McKinsey. 
TAGS: FBI