To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Twitter: Μειώθηκε η διαφημιστική ζήτηση

Twitter: Μειώθηκε η διαφημιστική ζήτηση
Αύξηση στα διαφημιστικά έσοδα μεν, αλλά όχι η αναμενόμενη

Μικρότερη ζήτηση από τους διαφημιζόμενους "βλέπει" το Twitter, το οποίο παρουσίασε αύξηση 18% στα διαφημιστικά έσοδα για το δεύτερο τρίμηνο του οικονομικού του έτους. Τα έσοδα από το Mobile advertising αποτέλεσαν το 89% των συνολικών διαφημιστικών εσόδων της social πλατφόρμας, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση, ωστόσο το Twitter υποστήριξε πως υπάρχει "μικρότερη, συνολικά, ζήτηση απ' όση περίμενε".

Στην επιστολή της εταιρείας στους μετόχους της, απέδωσε την εξέλιξη αυτή στον αυξημένο ανταγωνισμό στα social media budgets και στο γεγονός πως οι δικές της τιμές είναι σε premium επίπεδο. "Εστιάζουμε σε τρεις βασικές πρωτοβουλίες: το χτίσιμο ενός πλούσιου καμβά για marketers, την καθοδήγηση αυξημένου ROI με βελτιωμένες μετρήσεις και στην ενίσχυση του μοναδικού συνολικού κοινού της πλατφόρμας. Θεωρούμε πως αυτοί οι τομείς εστίασης θα μας επιτρέψουν να προσφέρουμε αξία στους διαφημιζόμενους κάθε μεγέθους" ανέφερε η επιστολή.

Από εκεί και πέρα, το Twitter παρουσίασε ετήσια αύξηση εσόδων που άγγιξε το 20% για το δεύτερο τρίμηνο (602 εκατομμύρια δολάρια), ενώ οι καθαρές απώλειες άγγιξαν τα 107 εκατομμύρια.

Παράλληλα, το site ανέφερε πως διατηρεί 313 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, με αύξηση 3% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο, ενώ το 82% αυτών συνδέεται μέσω mobile. Σημειώνεται πως στα τέλη της περσινής χρονιάς, οι χρήστες ανέρχονταν σε 320 εκατομμύρια.      
TAGS: Twitter