To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Unilever: Digital spec για την Toni & Guy

Unilever: Digital spec για την Toni & Guy
Unilever: Digital spec για την Toni & Guy

Η διαδικασία είναι ανοικτή σε εταιρείες που βρίσκονται ήδη στο ρόστερ του FMCG κολοσσού, καθώς και σε εκείνες που δεν έχουν συνεργαστεί μαζί του μέχρι σήμερα.

\"Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε πως έχουμε προσκαλέσει εταιρείες να διαγωνιστούν για τις digital και social media δραστηριότητες του Toni & Guy. Η Beauty Seen παραμένει η βασική PR συνεργάτιδα του brand. Όπως έχουμε κάνει αρκετές φορές στο παρελθόν, επιθυμούμε ισορροπημένες μακροχρόνιες συνεργασίες και φρέσκιες ιδέες για να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα\" ανέφερε εκπρόσωπος της Unilever.

Τον περσινό Απρίλιο, οι Unilever και Razorfish δημιούργησαν ένα κανάλι στο YouTube με hair-styling οδηγούς, προκειμένου να ενισχύσουν ορισμένα brands, όπως τα Toni & Guy και Dove.

Πέραν της εξέλιξης με το Toni & Guy, η Unilever \"τρέχει\" ήδη παγκόσμια αναθεώρηση του media λογαριασμού της.  

TAGS: Global News