To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Unilever: Νέα δομή στο παγκόσμιο marketing

Unilever: Νέα δομή στο παγκόσμιο marketing
Η Unilever αποφάσισε να συγκεντρώσει τις παγκόσμιες και τοπικές marketing λειτουργίες της σε μια απλή ομάδα, καθώς επιδιώκει να διασφαλίσει πως οι marketers της θα είναι καλύτερα εφοδιασμένοι μπροστά στο σημερινό "super-connected" καταναλωτικό περιβάλλον.

Η συγκεκριμένη αλλαγή ονομάστηκε "Marketing in a connected world", ενώ σύμφωνα με όσα προέκυψαν, οι τοπικοί "brand builders" της Unilever θα αναφέρονται άμεσα στους "brand developers", τους global marketers δηλαδή που θα είναι επιφορτισμένοι με το brand positioning και τη στρατηγική.

Προηγουμένως, οι brand builders αναφέρονταν στους general managers των τοπικών αγορών, ενώ η νέα κίνηση δημιουργεί μια στενότερη σχέση ανάμεσα στους marketers σε όλες τις περιφέρειες.

Σύμφωνα με πηγές κοντά στη marketing Ομάδα της Unilever, η αλλαγή "έτυχε θετικής υποδοχής", ωστόσο πρόσθεσαν πως ενδέχεται να προκαλέσει ανασφάλεια στους general managers. Άλλη πηγή υποστήριξε το πλάνο, αναφέροντας πως με το προηγούμενο καθεστώς, υπήρχε συχνά έλλειψη συνεννόησης ανάμεσα στους marketers.    
TAGS: Unilever