To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Unilever: Στην AnalogFolk το digital των brands τροφίμων

Unilever: Στην AnalogFolk το digital των brands τροφίμων
Η Unilever προσέλαβε την AnalogFolk σαν τη βασική digital συνεργάτιδά της για το portfolio των brands τροφίμων που διαθέτει στο Ηνωμένο Βασίλειο και στο οποίο περιλαμβάνονται τα Marmite, Knorr, Pot Noodle, Hellmann's, Colman's και Bovril.

Έπειτα από την πρόσληψή της, η AnalogFolk θα είναι η μοναδική ψηφιακή εταιρεία που θα δουλεύει για τα συγκεκριμένα brands στη βρετανική χώρα, εκτοπίζοντας άλλες 20, περίπου, εταιρείες που είχαν σχετικούς ρόλους. Επιπλέον, η AnalogFolk θα δημιουργήσει ξεχωριστές καμπάνιες για τα brands, αλλά και (για πρώτη φορά) δουλειές σε επίπεδο κατηγορίας.

Η συγκέντρωση των ψηφιακών επιχειρήσεων των brands τροφίμων σε μια εταιρεία, σχετίζεται με τη στρατηγική της Unilever για ευθυγράμμιση των διαφημιστικών της λειτουργιών. Σημειώνεται πως η AnalogFolk εντάχθηκε για πρώτη φορά στο ρόστερ της Unilever το 2016 και τώρα εργάζεται για ένα διαφορετικό portfolio brands, στα οποία περιλαμβάνεται η κατηγορία μαλλιών, η PG Tips και οι μάρκες οικιακής φροντίδας, Persil και OMO.

Σημειώνεται πως στην κατηγορία τροφίμων της Unilever δεν περιλαμβάνονται οι μάρκες επάλειψης, που πωλήθηκαν στην ιδιωτική επενδυτική εταιρεία KKR τον Δεκέμβριο.