To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Vodafone: Μετακινεί in-house τα 2/3 του digital media buying

Vodafone: Μετακινεί in-house τα 2/3 του digital media buying
Η Vodafone ετοιμάζεται να μετακινήσει in-house το μεγαλύτερο μέρος του digital media-buying και να περιορίσει τη συμμετοχή της media συνεργάτιδάς της σε αυτό το κομμάτι.

Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες ο βρετανικός πολυεθνικός τηλεπικοινωνιακός κολοσσός σχεδιάζει να αναλάβει τον χειρισμό των 2/3 της digital media δαπάνης της, δίνοντας βάση στα κομμάτια του search, του social και του programmatic.

Για το σκοπό αυτό, η Vodafone θα αναπτύξει ομάδες σε κάθε μια από τις τοπικές της αγορές, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Ιταλία, η Ισπανία και η Ινδία, περιορίζοντας τον ρόλο της Wavemaker.

Με βάση τα υπάρχοντα στοιχεία, η εταιρεία ξοδεύει περί τα 200 εκατομμύρια λίρες ανά έτος ή το 1/3 του media budget των 600 εκατομμυρίων λιρών στην ψηφιακή διαφήμιση.

Στο μεταξύ, η media εταιρεία του WPP θα συνεχίσει να χειρίζεται το υπόλοιπο 1/3 του digital media buying της Vodafone, καθώς επίσης και άλλους τομείς, όπως η τηλεόραση, το out-of-home, ο κινηματογράφος και ο Τύπος.
TAGS: Vodafone