To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Walmart: Οριστικά στη Haworth τα media των ΗΠΑ

Walmart: Οριστικά στη Haworth τα media των ΗΠΑ
Η Walmart επισημοποίησε την πρόσληψη του πρώην Media shopr της Target, Haworth Marketing & Media, σύμφωνα με memo που προέκυψε από τον U.S. Chief Marketing Officer Tony Rogers, ο οποίος υποστήριξε ότι ο ρόλος της νέας συνεργάτιδας θα είναι "κάτι περισσότερο" από αυτόν της παραδοσιακής media εταιρείας.

Η κίνηση αυτή ακολουθεί την περσινή ενημέρωση της Walmart περί διακοπής συνεργασίας με τη Mediavest, στο τέλος του τρέχοντος μήνα. Σε αυτό το πλαίσιο, η Target είχε ανακοινώσει πως θα ακολουθούσε χωριστούς δρόμους με τη Haworth, η οποία ανήκει κατά 49% στον WPP, για χάρη της GroupM, η οποία μάλιστα έστησε κι ένα εξειδικευμένο σχήμα, ονόματι Arrow Partners.

Η Walmart είχε κάνει γνωστό από τον Απρίλιο πως βρίσκεται σε συζητήσεις με τη Haworth, ωστόσο αρνούνταν μέχρι σήμερα να επιβεβαιώσει την πρόσληψή της. Σημειώνεται πως ο retailer ξόδεψε περί τα 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαφήμιση στις ΗΠΑ το 2015, συμπεριλαμβανομένων 621 εκατομμυρίων σε μετρήσιμα μέσα.

"Η Haworth θα παίξει διάφορους ρόλους για λογαριασμό της marketing ομάδας της Walmart US, πέρα από αυτόν της παραδοσιακής media εταιρείας. Σε αυτούς περιλαμβάνονται το media planning και placement, η στρατηγική για brand integrations και οι στρατηγικές συνεργασίες στα πεδία marketing, media και entertainment" ανέφερε στο memo ο Rogers.   
TAGS: Walmart