To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

WPP: Ενσωματώνει την Possible στη Wunderman

WPP: Ενσωματώνει την Possible στη Wunderman
Ο WPP αποφάσισε να ενσωματώσει την Possible μέσα στη Wunderman, καθώς επιδιώκει να "ανταποκριθεί καλύτερα στις απαιτήσεις των παγκόσμιων marketers τόσο σήμερα όσο και στο μέλλον".

Η Possible θα συνεχίσει να λειτουργεί σαν αυτόνομο brand εντός της Wunderman, ενώ η νέα οντότητα θα απασχολεί 9.200 υπαλλήλους σε 200 γραφεία και σε 70 χώρες. Ο πολυεθνικός όμιλος υποστήριξε πως οι παγκόσμιοι πελάτες θέλουν "πολύ περισσότερη απλότητα και ενίσχυση από τους digital marketing συνεργάτες τους, ώστε να προσαρμοστούν μέσα σε ένα περίπλοκο και διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον".

Σημειώνεται πως η Wunderman αποτελεί μια αναγνωρισμένη παγκόσμια direct marketing εταιρεία, η οποία τον προηγούμενο μήνα κέρδισε τον σχετικό λογαριασμό της Samsung στην Ευρώπη. Η Possible από την πλευρά της, είναι μια digital marketing εταιρεία, που διοικείται από τον globalchief executive Shane Atchison. "Έχω συνδεθεί με την Possible από την περίοδο που υπήρχε σαν ιδέα και τη θαυμάζω για τους δημιουργικούς ανθρώπους που διαθέτει" ανέφερε σχετικά ο global chief executive της Wunderman, Mark Read.

Στο μεταξύ, η Microsoft αποτελεί κοινό πελάτη των δυο εταιρειών, με τον WPP να θεωρεί πως "θα ωφεληθεί από τον συνδυασμό των δυνάμεων των Possible και Wunderman". Τέλος, τον προηγούμενο μήνα ο WPP έκανε γνωστή μια άλλη συγχώνευση, αυτή των Maxus και MEC.