To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

WPP: Εξαγορά δημιουργικής εταιρείας στην Πορτογαλία

WPP: Εξαγορά δημιουργικής εταιρείας στην Πορτογαλία
Με τη διαδικασία του Brexit να βρίσκεται σε εξέλιξη, ο WPP ενισχύει ακόμα περισσότερο την ευρωπαϊκή του παρουσία, με την εξαγορά της πορτογαλικής δημιουργικής εταιρείας Bomptempo, Anahory & Ralha (BAR).

Έπειτα από την εξέλιξη αυτή, η εταιρεία συγχωνεύεται με την Ogilvy & Mather Portugal για να σχηματιστεί, έτσι, η BAR Ogilvy, στην οποία θα ηγούνται οι τρεις ιδρυτές της BAR, οι Jose Momtempo, Diogo Anahory και Miguel Ralha. Στους πελάτες της BAR, οι οποίοι μεταφέρονται στο νέο σχήμα, περιλαμβάνονται οι Sagres, Nespresso και TAP Air Portugal, ενώ η εταιρεία ιδρύθηκε το 2009 και έκλεισε το 2016 με έσοδα 3 εκατομμυρίων ευρώ.

"Σαν συνέπεια της απόφασης του βρετανικού δημοψηφίσματος για αποχώρηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ο WPP δίνει ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στην ανάπτυξή του στη Δυτική Ηπειρωτική Ευρώπη" ανέφερε σε σχετική ανακοίνωση ο holding όμιλος, οι εταιρείες του οποίου στην Πορτογαλία συγκεντρώνουν έσοδα 60 εκατομμυρίων δολαρίων κι απασχολούν περί τα 1.000 άτομα.      
TAGS: WPP