To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

WPP: Κοινή ομπρέλα για όλες τις εταιρείες υγείας

WPP: Κοινή ομπρέλα για όλες τις εταιρείες υγείας
Ο όμιλος WPP συγκέντρωσε όλες τις εταιρείες που ασχολούνται με θέματα υγείας, κάτω από μια κοινή ομπρέλα, την WPP Health & Wellness.

Η νέα οντότητα που δημιουργήθηκε, θα καθοδηγηθεί από τον global chief executive Mike Hudnall, που αποτελούσε μέχρι πρότινος global client leader του WPP και chief executive στην Team Pfizer. Στη Health & Wellness θα περιλαμβάνονται τέσσερις εξειδικευμένες εταιρείες, οι Ogilvy CommonHealth Worldwide, Sudler & Hennessey, ghg και CMI/Compas. Συνδυαστικά, οι τέσσερις αυτές εταιρείες συγκέντρωσαν έσοδα 415,5 εκατομμυρίων δολαρίων στη Βόρεια Αμερική το 2015. Προηγουμένως, οι εταιρείες υγείας του ομίλου φιλοξενούνταν από το Branding & Identity, Healthcare and Specialist Communications group, το οποίο συγκέντρωσε το 27% των εσόδων του WPP το 2015.

Οι τέσσερις εταιρείες θα συνεχίσουν να λειτουργούν με τα δικά τους brands, ωστόσο θα αξιοποιούν πόρους και ταλέντο υπό μια κοινή ηγεσία. Έτσι, στην Αμερική θα συνεχίσουν να καθοδηγούνται από τα ήδη υπάρχοντα ηγετικά στελέχη: Jed Beitler (Sudler & Hennessey), Lynn O’Connor Vos (ghg), Stan Woodland (CMI/Compas) και τους 4 managing partners της Ogilvy CommonHealth (Darlene Dobry, Michael Parisi, Shaun Urban και Marc Weiner). Για τον υπόλοιπο κόσμο, η εταιρεία θα δημιουργήσει κόμβους σε Ευρώπη, Ασία-Ειρηνικό, Αφρική, Μέση Ανατολή, Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία.

Επικεφαλής των διεθνών επιχειρήσεων θα είναι η πρώην chief executive της ghg Europe, Claire Gillis. Η νέα οντότητα θα συνεργάζεται επίσης με τις Kantar, Group Μ και Wunderman για το "χτίσιμο" data κι analytics ικανοτήτων στο κομμάτι της υγείας. 
TAGS: WPP