To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

WPP: Μια ενιαία οντότητα για τη Ford

WPP: Μια ενιαία οντότητα για τη Ford
Κοινή ομάδα από τις Team Detroit, Blue Hive, Retail First, που θα ονομάζεται Global Team Blue (GTB). 

Οι εταιρείες του ομίλου WPP, Team Detroit, Blue Hive και Retail First, που χειρίζονται τις marketing επιχειρήσεις της Ford σε ολόκληρο τον κόσμο, προχώρησαν σε rebranding υπό μια κοινή παγκόσμια ταυτότητα, με την ονομασία Global Team Blue (GTB).

Η GTB θα αποτελεί, πλέον, τη μεγαλύτερη ομάδα εταιρειών του ομίλου και θα λειτουργεί σε έξι περιφέρειες με 49 γραφεία. Επιπλέον, θα δραστηριοποιείται σε όλες τις μορφές επικοινωνίας και θα συνεργάζεται με 48 WPP Global Client Teams.

"Οι πελάτες ζητούν, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, το καλύτερο ταλέντο που μπορεί να προσφέρει ο WPP. Καθώς το επιχειρηματικό μας μοντέλο εξελίσσεται από πλευράς συνδεσιμότητας, η ένωση πολλών ταλέντων σε μια αποστολή μπορεί να φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα" δήλωσε η chief operatning officer της GTB, Kim Brink.

Σημειώνεται πως η Team Detroit έχει γνώση τέτοιων αλλαγών, καθώς στήθηκε το 2007 με τη συμμετοχή execs από τις J. Walter Thompson, Ogilvy, Mindshare, Y&R και Wunderman. Όσο για τη Blue Hive, είχε προκύψει αρχικά σαν ευρωπαϊκή επέκταση της Team Detroit, πριν επεκταθεί αργότερα σε άλλες μεγάλες αγορές του κόσμου.