To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

WPP: Μικρή αύξηση λόγω λίρας

WPP: Μικρή αύξηση λόγω λίρας

Αύξηση 1,5% στα κέρδη προ φόρων του πρώτου μισού του οικονομικού έτους, ανερχόμενα έτσι σε 532 εκατομμύρια λίρες, παρουσίασε ο WPP Group. Ο όμιλος επικοινωνίας, στον οποίο ανήκουν μεταξύ άλλων οι εταιρείες J Walter Thompson, Ogilvy & Mather, Mindshare και MEC, ανακοίνωσε επίσης ποσοστιαία αύξηση 2,7% στα έσοδά της για το ίδιο διάστημα, καθώς από τα 5,33 δις. λίρες της αντίστοιχης περσινής περιόδου, ανήλθαν φέτος στα 5,47 δις. λίρες.

Τα συγκεκριμένα νούμερα ξεπέρασαν ελαφρώς μεν τις προσδοκίες των αναλυτών, ωστόσο ήταν «χτυπημένα» από τη σύγκριση της λίρας με τα λοιπά νομίσματα. Σημειώνεται πως ο WPP απασχολεί 175.000 υπαλλήλους σε 3.000 γραφεία ανά τον κόσμο, ενώ προηγουμένως είχε προειδοποιήσει πως η ισχύς της βρετανικής λίρας έναντι του δολαρίου των ΗΠΑ και άλλων διεθνών νομισμάτων, μπορεί να επηρεάσει τα φετινά του κέρδη.

«Η ισχύς της στερλίνας έχει επηρεάσει τα αναφερόμενα έσοδα και κέρδη μας» τόνισε σε σχετική ανακοίνωσε ο Sir Martin Sorrell.