To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

WPP: Συγκεντρώνει πέντε εταιρείες σε ένα νέο σχήμα

WPP: Συγκεντρώνει πέντε εταιρείες σε ένα νέο σχήμα
Πέντε brand consultancies και design εταιρείες που ανήκουν στον WPP, πρόκειται να συνδυαστούν μεταξύ τους κάτω από ένα κοινό brand.

Συγκεκριμένα, οι εταιρείες που θα συνδυαστούν, είναι οι  Brand Union, The Partners, Lambie-Nairn, Addison Group και Vbat, οι οποίες θα σχηματίσουν ένα νέο εταιρικό σχήμα, το όνομα του οποίου δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό. Επικεφαλής του νέου σχήματος θα είναι ο chief executive των The Partners και Lambie-Nairn, Jim Prior με την ιδιότητα του global chief executive, ενώ ο worldwide chief executive της Brand Union,Simon Bolton θα αναλάβει καθήκοντα executive chairman.

Η κίνηση αυτή προέκυψε από την πίεση που ασκείται στον Martin Sorrell να αναδιοργανώσει και να απλοποιήσει τη λειτουργία του βρετανικού πολυεθνικού ομίλου, ώστε να "απαντήσει" στη χαμηλή ανάπτυξη εσόδων και στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών. Σε αυτό το πλαίσιο εξάλλου, ο WPP προχωρά ήδη σε συγχώνευση δυο εταιρειών του δικτύου της Group M, των MEC και Maxus, ενώ ενσωματώνει τις Possible και Salmon στο δίκτυο της Wunderman.

Στη σχετική ανακοίνωση, ο WPP ανέφερε πως η απόφαση για τη σύμπτυξη των πέντε εταιρειών αποτελεί μέρος του "πελατοκεντρικού σχεδίου ανάπτυξης", που επιτρέπει στους πελάτες να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα ευρύτερο φάσμα εξειδικευμένων στελεχών. Το νέο σχήμα θα λανσαριστεί τον Ιανουάριο του 2018 και θα απασχολεί ένα δίκτυο 750 ανθρώπων σε 20 χώρες. 
TAGS: WPP