To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

GoDaddy: Αναζητά παγκόσμιο brand συνεργάτη

GoDaddy: Αναζητά παγκόσμιο brand συνεργάτη
GoDaddy: Αναζητά παγκόσμιο brand συνεργάτη

Η web hosting εταιρεία GoDaddy, η οποία προχώρησε τον προηγούμενο μήνα σε αύξηση αρχικής δημόσιας προσφοράς ύψους 460 εκατομμυρίων δολαρίων, ξεκινά την αναζήτηση παγκόσμιας brand συνεργάτιδας.

Την τρέχουσα περίοδο, η Barton F. Graf 9000 είναι εκείνη που \"τρέχει\" τις διαφημιστικές επιχειρήσεις του brand σε ΗΠΑ και Καναδά, ωστόσο δεν έχει προσδιοριστεί αν θα συμμετάσχει στην παγκόσμια αναθεώρηση.

\"Ολοκληρώνουμε τη shortlist. Αισθανθήκαμε πως έχει φτάσει η κατάλληλη στιγμή να συνεργαστούμε με έναν παγκόσμιο συνεργάτη για να επεκτείνουμε το brand μας σε παγκόσμια κλίμακα\" ανέφερε ο CMO Phil Bienert.

Σημειώνεται πως η GoDaddy ξόδεψε 24,7 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ την περσινή χρονιά, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Kantar Media. Η ολοκλήρωση του spec αναμένεται στο τέλος του 2015.

Στο μεταξύ, σε μια άλλη κίνηση εμπορικού ενδιαφέροντος, η GoDaddy ανακοίνωσε προ ημερών πως δεν θα ανανεώσει τη χορηγική της συνεργασία με την οδηγό αγώνων NASCAR, Danica Patrick.