To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

GOD/Hill+ Knowlton Strategies και Printec για το Make-a-Wish

GOD/Hill+ Knowlton Strategies και Printec για το Make-a-Wish

Με μία πρωτοποριακή ενέργεια που εντάσσεται στο πλαίσιο του Digital CSR, η GOD/Hill+ Knowlton Strategies και η Printec  ενώνουν τις δυνάμεις τους για το Κάνε-μια-Ευχή-Ελλάδος και σας καλούν να δώσετε ελπίδα, δύναμη και ζωή σε 130 μικρούς ήρωές που περιμένουν υπομονετικά να εκπληρωθεί η δική τους ευχή.

Ειδικότερα, μέσω της διαδραστικής εφαρμογής “social swipe’’ οι επισκέπτες των εμπορικών κέντρων Golden Hall, και  Mediterranean Cosmos, μέσω ειδικά διαμορφωμένων branded οθονών θα μπορούν φέτος τα Χριστούγεννα να ενημερώνονται μέσω video περιεχομένου σχετικά με το έργο του Οργανσμού και επιλέγοντας να κάνουν μια ανέπαφη συναλλαγή αξίας 2€ θα βλέπουν μέσω tailor-made περιεχομένου πως κατάφεραν να συμβάλλουν και εκείνοι στο έργο του Οργανισμού.

Οι GOD/Hill+Knowlton Strategies υποστηρίζουν την ενέργεια σε επίπεδο δημιουργικής υλοποίησης και διαχείρισης content ενώ η Printec έχει δημιουργήσει την τεχνολογία πίσω από την διαδραστική εφαρμογή social swipe.

Όπως χαρακτηριστικά τονίζει η Ελένη Κωνσταντινίδη CEO της H+K Strategies: «Το Κάνε-μια-Ευχή-Ελλάδος εκπληρώνει τις βαθύτερες ευχές παιδιών που πάσχουν από σοβαρές ασθένειες προσφέροντάς τους δύναμη, ελπίδα και ζωή. Ευχόμαστε το app “social swipe’’ να έχει την ανταπόκριση και την αποτελεσματικότητα που αξίζει σε ένα project γεμάτο αγάπη και δημιουργικότητα για καλό σκοπό».