Η Canon προωθεί την υπόθεση της βιωσιμότητας
Oι δραστηριότητες της εταιρείας καθοδηγούνται από τη μακροπρόθεσμη εταιρική φιλοσοφία «Kyosei»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOι δραστηριότητες της εταιρείας καθοδηγούνται από τη μακροπρόθεσμη εταιρική φιλοσοφία «Kyosei»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο έγγραφο, το οποίο καλύπτει όλες τις δραστηριότητες, χωρίζεται σε τρεις τομείς: Νέα επιχειρηματικά μοντέλα, Πρώτες ύλες και Μοντέλο πόλης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Εθνική Ομοσπονδία Τυφλών επιμελήθηκε και εκτύπωσε το έντυπο σε γραφή Braille
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρωτοβουλία πραγματοποιείται κάτω από την ομπρέλα του Προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Φροντίζουμε Ήρωες»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ26.468 θέσεις εργασίας υποστηρίζονται άμεσα, έμμεσα και επαγόμενα από την εταιρεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συμμετοχή της αναμένεται ότι θα συνεισφέρει σημαντικά στην επίτευξη των στόχων του Ιδρύματος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εκδήλωση ήταν χωρισμένη σε τρεις θεματικές ενότητες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Βαρόμετρο ESG θα αποτυπώσει τις απόψεις του ανθρώπινου δυναμικού των επιχειρήσεων και του γενικού κοινού σχετικά με τις δράσεις ΕΚΕ, ESG και Βιωσιμότητας των ελληνικών επιχειρήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ23 δότες μυελού των οστών έχουν χαρίσει ελπίδα για ζωή σε συνανθρώπους μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 21η συνεχόμενη χρονιά το ArGOODaki μοιράζει απλόχερα την αγάπη του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωταγωνίστρια η μικρή Κωνσταντίνα και το Ladd//roller, το πρωτοποριακό αμαξίδιο για ΑμεΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory