Coca-Cola Τρία Έψιλον: Τo Empowered επιστέφει με νέο δωρεάν digital κύκλο σεμιναρίων
Ο νέος κύκλος, ανακοινώθηκε στο πλαίσιο της παρουσίας της εταιρείας στις Ημέρες Καριέρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ νέος κύκλος, ανακοινώθηκε στο πλαίσιο της παρουσίας της εταιρείας στις Ημέρες Καριέρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτη στην Ελλάδα που λαμβάνει τη πιστοποίηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι δύο πλευρές συνεχίζουν μαζί για ακόμη δύο χρόνια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια 11η συνεχή χρονιά στο πλευρό των παιδιών που έχουν ανάγκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εταιρίες της στην Ελλάδα δεν θα λειτουργήσουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕίσαι ο επόμενος #plaisiopeople;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH εταιρία προχώρησε στην παροχή έκτακτης οικονομικής βοήθειας €1.000 σε κάθε εργαζόμενο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην εκδήλωση παρουσιάστηκαν πρωτοβουλίες της εταιρίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη συνάντηση συμμετείχαν 40 γυναίκες που κατέχουν ανώτερη θέση στη Pfizer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι συμμετέχει στην πρωτοβουλία της Amazon “Naxos, Smart Island” επεκτείνοντας το Πρόγραμμα Τηλεϊατρικής στους κατοίκους του νησιού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ανταπόκριση γονέων και παιδιών ήταν πολύ μεγάλη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το πρόγραμμα «Νερό για το Aύριο»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory