To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

H καινοτομία είναι μονόδρομος

H καινοτομία είναι μονόδρομος
H καινοτομία είναι μονόδρομος

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Πριν από λίγο καιρό η NIKAΣ παρουσίασε τα αλλαντικά ΦΟΥΡΝΟΥ, Πάριζα και Παριζάκι. Μπορείτε να μας περιγράψετε τα νέα αυτά προϊόντα;

Α.Π.:
Η ΝΙΚΑΣ από το 1970 δημιουργήθηκε για να προσφέρει προϊόντα ποιότητας στην κατηγορία των αλλαντικών. Από τότε μέχρι σήμερα η εταιρεία πρεσβεύει την ποιότητα και την καινοτομία σε πολλά προϊόντα και επίπεδα. H νέα σειρά ΝΙΚΑΣ ΦΟΥΡΝΟΥ Πάριζα και Παριζάκι μπήκε δυναμικά στην αγορά το Δεκέμβριο του 2013. Η πρωτοπορία βρίσκεται στη διαδικασία του ψησίματος. Τα προϊόντα ψήνονται για αρκετές ώρες σε ειδικό φούρνο με ελεγχόμενη υγρασία και θερμοκρασία, διατηρώντας όλα τα πολύτιμα και θρεπτικά συστατικά τους, που σε συνδυασμό με την ποιότητα του κρέατος και τα διαλεχτά καρυκεύματα, το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακά γευστικό και μοναδικό.

adb: Ποιο θα λέγατε πως είναι το USP της σειράς αλλαντικών Φούρνου; Ποια στοιχεία τα διαφοροποιούν από τα άλλα αλλαντικά της αγοράς;

Α.Π.:
Τα αλλαντικά ΝΙΚΑΣ ΦΟΥΡΝΟΥ εισήγαγαν μια νέα κατηγορία στην αγορά της Πάριζας. Η καινοτομία οφείλεται στην ίδια τη διαδικασία παρασκευής τους. Από μια κατηγορία βραστών προϊόντων, ώριμη και με τάσεις μείωσης, ήταν δύσκολο να προκύψει κάτι νέο. Μετά από πολλές έρευνες, επικεντρωθήκαμε στην ανάγκη του σημερινού καταναλωτή, δηλαδή σε πιο παραδοσιακά, αγνά και νόστιμα προϊόντα, πάντα κοντά στις γευστικές απαιτήσεις του Έλληνα. Έτσι γεννήθηκε η ιδέα της Πάριζας και Παριζάκι φούρνου. Ταυτόχρονα, καταφέραμε να αναβαθμίσουμε και την ίδια την κατηγορία της πάριζας προσφέροντας κάτι εντελώς νέο και διαφορετικό, αλλά ταυτόχρονα γευστικό και καθημερινό.

adb: Σε ποια κατηγορία του καταναλωτικού κοινού απευθύνεστε με τη νέα σειρά;

Α.Π.:
Η πάριζα και το παριζάκι Φούρνου απευθύνονται στους λάτρεις της πάριζας. Είναι η δεύτερη σε μέγεθος κατηγορία μετά την κατηγορία της γαλοπούλας. Το κοινό που απευθυνόμαστε είναι μεγάλο και αποτελείται από ενήλικες αλλά και μικρούς καταναλωτές. Απευθυνόμαστε σε ένα κοινό που δεν θέλει απλά άλλη μια πάριζα, αλλά την ΠΑΡΙΖΑ ΦΟΥΡΝΟΥ.

adb: Πώς υποστηρίζετε επικοινωνιακά το συγκεκριμένο λανσάρισμα; Ποιο είναι το μήνυμα το οποίο προσπαθείτε να περάσετε στην εν εξελίξει καμπάνια σας;

Α.Π.:
Το λανσάρισμα της Πάριζας Φούρνου ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 2013 και το τηλεοπτικό λανσάρισμα για το παριζάκι Φούρνου ξεκίνησε το Φεβρουάριο του 2014 με την παιδική ταινία. Και οι δύο ταινίες έχουν σκοπό την ενημέρωση - εκπαίδευση του καταναλωτή για την καινοτομία του ψησίματος. Τα moto μας «Η καινοτομία μόλις βγήκε από τον φούρνο» αλλά και το «Mα τι γίνεται; Ψήνεται!» είναι τα μηνύματα που θέλουμε να αποτυπώσουμε, βέβαια δοσμένα σε διαφορετική γλώσσα, ανάλογα το κοινό που απευθύνονται. Άλλωστε η καινοτομία και η διαφορετικότητα πολλές φορές έρχονται εκεί που δεν τα περιμένεις! Η απήχηση που είχε από τις πρώτες μέρες ήταν η αναμενόμενη. Δημιούργησε το buzz που θέλαμε και ένα expectation. Κατόπιν το jingle από την παιδική ταινία αλλά και όλο το σενάριο, βασίστηκαν στην επιμονή και τις απαιτήσεις που έχουν πλέον τα παιδιά μας να ζητούν αυτό που θέλουν και φυσικά να το παίρνουν. Μια τέτοια «κινηματογραφική» παραγωγή μας ενέπνευσε στο να επιλέξουμε πέρα από την τηλεόραση, και το σινεμά. Ήδη δηλαδή η ταινία ΝΙΚΑΣ ΦΟΥΡΝΟΥ παριζάκι παίζει σε μεγάλες αίθουσες στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

adb: Συντάσσεστε με την άποψη πως οι επώνυμες μάρκες οφείλουν να επενδύουν συνεχώς στην καινοτομία προκειμένου να προσφέρουν περισσότερα στους καταναλωτές στη δύσκολη σημερινή εποχή της οικονομικής ύφεσης και της συνακόλουθης ανόδου της ιδιωτικής ετικέτας;

Α.Π.:
Εμείς ως ΝΙΚΑΣ, εταιρεία που ιδρύθηκε το 1970, πιστεύαμε ανέκαθεν ότι η καινοτομία μπορεί και πρέπει να προέρχεται από τα μεγάλα brands, έχοντας πάντα ως γνώμονα την ποιότητα των προϊόντων της. Η ιστορία μας έχει αποδείξει ότι η καινοτομία είναι μέσα στη φιλοσοφία μας. Θα έλεγα ότι ειδικά σε δύσκολες περιόδους η καινοτομία αποτελεί μονόδρομο. Η καινοτομία και η εξωστρέφεια μπορούν να εξασφαλίσουν τη δίοδο διαφυγής από την κρίση. Σε καμία περίπτωση η ποιότητα και η καινοτομία δεν αποτελούν κόστος, αντίθετα είναι επένδυση και μάλιστα επένδυση προς τον καταναλωτή. Την ίδια ώρα, είναι το βασικό διαφοροποιό στοιχείο των επώνυμων προϊόντων από αυτά της ιδιωτικής ετικέτας. Άλλωστε, η εταιρεία ΝΙΚΑΣ οφείλει να βρίσκεται δίπλα στον καταναλωτή που τόσα χρόνια τη στηρίζει με τις επιλογές του με νέα, καινοτόμα, ποιοτικά και νόστιμα προϊόντα.

adb: Θεωρείτε πως υπάρχει χώρος για περαιτέρω καινοτομία και διαφοροποίηση στην εγχώρια αγορά αλλαντικών; Μπορείτε να μας δώσετε την εικόνα που επικρατεί αυτή τη στιγμή στην κατηγορία όσον αφορά τις καταναλωτικές τάσεις και αγοραστικές συνήθειες;

Α.Π.:
Το αλλαντικό ήταν πάντα τρόφιμο το οποίο δεν έλειπε ποτέ από το ψυγείο του Έλληνα. Παλαιότερα μπορούμε να πούμε ότι υπήρχαν τουλάχιστον δύο ή και τρία είδη σε καθημερινή βάση στο ρεπερτόριο του καταναλωτή. Ο σημερινός μέσος καταναλωτής αγοράζει ακριβώς τόσες φέτες όσες θα χρειαστεί μέσα στην εβδομάδα και έχει κάνει μεγάλη στροφή προς τη γαλοπούλα ως το πιο υγιεινό αλλαντικό. Τα ιδιαίτερα «γκουρμέ» αλλαντικά, τα πιο «ένοχα» σε θερμίδες, τα καταναλώνει και τα προσφέρει σε ξεχωριστές περιστάσεις. Εξακολουθούν όμως να αποτελούν την εύκολη - νόστιμη λύση. Ειδικά τώρα που οι βραδιές στο σπίτι έχουν αυξηθεί. Ωστόσο, οι καταναλωτές αναζητούν νέες γεύσεις και πάντα αρέσκονται στο να δοκιμάζουν νέες προτάσεις. Η γεύση για εμάς στη ΝΙΚΑΣ είναι δημιουργία και η δημιουργικότητα δεν πρέπει να έχει όρια.

adb: Πώς έχει υποδεχθεί μέχρι στιγμής το κοινό, τόσο την καμπάνια όσο και τη νέα σειρά αυτή καθ\' αυτή;

Α.Π.:
Το λανσάρισμα της νέας αυτής σειράς έγινε μετά από μεγάλη έρευνα, τόσο για την ίδια την κατηγορία της πάριζας, αλλά και για να δούμε πώς θα λανσάρουμε ένα προϊόν που θέλαμε να «περνάει» όλες αυτές τις αξίες που εμπεριέχει η λέξη φούρνου. Τεστάραμε τόσο το ίδιο το concept, τις συσκευασίες αλλά και το ίδιο το προϊόν. Και σε όλα τα επίπεδα σκόραρε με μεγάλη επιτυχία. Έτσι, ήταν σχεδόν αναμενόμενο το επιτυχημένο λανσάρισμα της σειράς. Οι επιχειρηματικοί στόχοι για ανάπτυξη της κατηγορίας, αύξηση του μεριδίου αγοράς και awareness επιτεύχθηκαν. Επιπλέον το ενισχύσαμε και συνεχίζουμε να το ενισχύουμε με γευστικές δοκιμές και προσφορές γνωριμίας μέσα στα σημεία πώλησης. Το σίγουρο είναι ότι ο καταναλωτής εκτιμά πάντα ένα προϊόν όταν είναι ποιοτικό και έχει να του πει κάτι διαφορετικό. Πόσο μάλλον όταν κρύβει παραδοσιακές αξίες που τις αντιλαμβάνεται και όταν το βλέπει αλλά και φυσικά το επιβεβαιώνει όταν το γεύεται.

adb: Σχεδιάζετε να εμπλουτίσετε τη συγκεκριμένη σειρά με νέα προϊόντα ή να προβείτε σε άλλα λανσαρίσματα στο άμεσο μέλλον;

Α.Π.:
Η σειρά ΝΙΚΑΣ ΦΟΥΡΝΟΥ ήρθε για να μείνει και όπως φαίνεται θα μεγαλώσει. Η δύναμη και συνάμα η ιδιαιτερότητα της κατηγορίας ΦΟΥΡΝΟΥ αλλά και των γευστικών αξιών που εμπνέει η λέξη ΦΟΥΡΝΟΣ, σε συνδυασμό με την ποιότητα και την ιδιαίτερη γεύση, μας δίνει τη δυνατότητα να προχωρήσουμε σε νέες γευστικές προτάσεις-προκλήσεις. Όπως είπαμε η γεύση είναι δημιουργία και ο ΦΟΥΡΝΟΣ της ΝΙΚΑΣ έχει πολλά να... ξεφουρνίσει!

Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος της Black Cherry

«Όλοι μας στην Black Cherry είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς και ικανοποιημένοι από τον επαγγελματισμό, το ανοικτό μυαλό, και τη φοβερή διάθεση συνεργασίας όλων των στελεχών της ΝΙΚΑΣ. Και αυτό πιστεύω φαίνεται και στη διαφήμιση όπου το positioning των δύο νέ- ων προϊόντων Πάριζα και Παριζάκι Φούρνου, εκφράζεται με ιδιαίτερα πειστικό και δημιουργικό τρόπο, διαφοροποιώντας τα νέα προϊόντα από τον ανταγωνισμό, αναδεικνύοντας τη μοναδικότητά τους».