To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

H νέα στρατηγική της ΟΠΑΠ ΑΕ

H νέα στρατηγική της ΟΠΑΠ ΑΕ
H νέα στρατηγική της ΟΠΑΠ ΑΕ

Το όραμα, τις αρχές και τις στρατηγικές προτεραιότητές της, παρουσίασε η νέα διοίκηση της ΟΠΑΠ ΑΕ σε Συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε την Τρίτη 29 Απριλίου στοχεύοντας να φέρει προστιθέμενη αξία στους πελάτες, τους εργαζομένους και τους συνεργάτες της καθώς και στην κοινωνία.  Συγκεκριμένα, η διοίκηση της εταιρείας παρουσίασε το όραμά της για την «ΟΠΑΠ αύριο» ως μία εταιρεία πρότυπο στο ελληνικό επιχειρηματικό και κοινωνικό τοπίο.

Ο Kamil Ziegler, Πρόεδρος του Δ.Σ. και CEO και ο Petr Matejovsky, CMO, παρουσίασαν τις ξεκάθαρες αξίες και αρχές που προσδιορίζουν τη φιλοσοφία της εταιρείας και αποτελούν οδηγό για το μέλλον της μέσω της ανάπτυξης και της αποτελεσματικότητας.

Ανάπτυξη, μέσα από την ευελιξία και την καινοτομία, σε σχέση με την επιχειρηματική πρακτική αλλά και τη δημιουργία προϊόντων με έμφαση στις πραγματικές ανάγκες της αγοράς.

Αποτελεσματικότητα, στην εσωτερική λειτουργία με στόχο τη δημιουργία του καλύτερου εργασιακού περιβάλλοντος για τους καλύτερους επαγγελματίες και σε ό,τι αφορά την εξωτερική δραστηριότητα, για την πιο αποτελεσματική διαχείριση των αθλητικών χορηγιών, χτίζοντας συγχρόνως το μέλλον του ελληνικού Αθλητισμού.

Σε ότι αφορά τις κύριες επιχειρηματικές προτεραιότητες της εταιρείας αυτές περιλαμβάνουν: το In-Store Live Betting που θα ενισχύσει το δίκτυο των πρακτορείων, το νέο Στιγμιαίο Λαχείο που θα εισάγει την ΟΠΑΠ σε ένα νέο τμήμα της αγοράς, το δίκτυο των VLTs που θα προσεγγίσει νέα κοινά και το Online Betting που θα βελτιώσει την εμπειρία των πελατών. Παράλληλα, παρουσιάστηκε η νέα στρατηγική ΕΚΕ της ΟΠΑΠ, η οποία εστιάζει σε τρείς διακριτούς πυλώνες: Υγεία, Αθλητισμός και Εργασία.

Διαβάστε αναλυτικά το θέμα στο www.businessnews.gr

TAGS: Latest news