To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Havas: Συνεργασία με Universal Music

Havas: Συνεργασία με Universal Music
Havas: Συνεργασία με Universal Music

Ο Όμιλος Havas και ο αντίστοιχος της Universal Music (UCG) ανακοίνωσαν τη σύναψη νέας συμφωνίας, που αποσκοπεί στη χρήση της βάσης δεδομένων των music fans, ώστε να δημιουργηθούν στοχευμένες marketing ευκαιρίες για τα brands.

Η ανακοίνωση για τη νέα «Global Music Data Alliance» έγινε από τον chairman και chief executive του UCG, Lucian Grainge και τον chairman και chief executive του Havas Group, Yannick Bolloré στη διάρκεια του International Consumer Electronics Show.

«Θέλουμε να συνεχίσουμε την ανεύρεση νέων marketing ευκαιριών για όλους τους καλλιτέχνες μας παγκοσμίως, μέσω ενίσχυσης των big data εργαλειών και της συνεργασίας με καινοτόμους συνεργάτες, όπως ο όμιλος Havas» ανέφερε μεταξύ άλλων ο Grainge, ενώ από την πλευρά του, ο Bolloré πρόσθεσε: «Η πρώτη Global Music Data Alliance θα επιτρέψει στους πελάτες μας και στα λοιπά brands να επεκτείνουν το κοινό πάθος τους για τη μουσική μαζί με τους fans και να δημιουργήσουν ουσιαστικές εμπειρίες για εκείνους».

Η συνεργασία αυτή ακολουθεί τη διεξαγωγή ενός 14μηνου ερευνητικού προγράμματος, που επέβλεπε το εξειδικευμένο τμήμα αθλητικού και διασκέδασης του ομίλου Havas σε συνεργασία με το Annenberg Innovation Lab του University of Southern California.