To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η Happiness Flag της Coca Cola

Η Happiness Flag της Coca Cola
Η Happiness Flag της Coca Cola

Η Coca-Cola, μέσα από την εντυπωσιακή ενέργεια της Happiness Flag, έδωσε την ευκαιρία σε φίλαθλους από 207 χώρες, να «βρεθούν» στον εναρκτήριο αγώνα του φετινού Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου, στο Arena De Sao Paolo! Λίγο πριν το σφύριγμα της έναρξης, η Coca-Cola αποκάλυψε για πρώτη φορά τη μεγαλύτερη ψηφιακή φωτομωσαϊκή σημαία που έχει δημιουργηθεί ποτέ, με περισσότερες από 200.000 φωτογραφίες φιλάθλων από όλο τον κόσμο. Η ενέργεια πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της επίσημης χορηγίας της Coca-Cola στον παγκόσμιο θεσμό του ποδοσφαίρου.

Η δημιουργία της Happiness Flag αποτέλεσε ένα απαιτητικό εγχείρημα, που χρειάστηκε τη συνεργασία και το συντονισμό αρκετών συντελεστών. Σχεδιάστηκε από τον Βραζιλιάνο street artist Speto, σε συνεργασία με τον Αργεντινό καλλιτέχνη Tec, και φτιάχτηκε με τη βοήθεια του Robert Silvers, εμπνευστή της τεχνολογίας Photomosaic®. Τοποθετήθηκε μέσα στο γήπεδο λίγο πριν την έναρξη του εναρκτήριου αγώνα του 2014 FIFA World Cup™, μπροστά σε εκατομμύρια τηλεθεατές από όλο τον κόσμο, που παρακολουθούσαν εκείνη τη στιγμή. Σχηματίστηκε από 192 πάνελ από νάιλον, τα οποία ενώθηκαν προκειμένου να δημιουργήσουν ένα εκπληκτικό έργο τέχνης επιφάνειας 3,015 τετραγωνικών μέτρων, το οποίο κάλυψε ολόκληρη σχεδόν την επιφάνεια του αγωνιστικού χώρου.

TAGS: Marketing