To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η ιστορία των πιο αγαπημένων τσιπς στην Ελλάδα!

Η ιστορία των πιο αγαπημένων τσιπς στην Ελλάδα!
Η ιστορία των πιο αγαπημένων τσιπς στην Ελλάδα!

Όλα ξεκίνησαν το 1954 όταν ο Γεώργιος Τσακίρης δημιούργησε την πρώτη μονάδα παραγωγής πατατοτσίπς. Τόπος παραγωγής είναι το υπόγειο του σπιτιού, που βρισκόταν Κωνσταντινουπόλεως και Λένορμαν στην Αθήνα, ενώ τον εξοπλισμό του αποτελούσαν, απλές και καθημερινές συσκευές. Το κόψιμο της πατάτας γινόταν χειρονακτικά με κοπίδι ενώ τα chips τηγανίζονταν σε μία μικρή φριτέζα η οποία ζεσταινόταν με κάρβουνο! Στη συνέχεια συσκεύαζε τα τσιπς με το χέρι τοποθετώντας τα σε διαφανείς νάιλον σακούλες ενώ και τη διανομή την έκανε ο ίδιος ο Γ. Τσακίρης, περπατώντας στα κοντινά θερινά σινεμά και ζαχαροπλαστεία.

1960-1965
Οι απαιτήσεις αυξάνονται


Σιγά-σιγά οι απαιτήσεις αυξάνονται και ο Τσακίρης αναγκάζεται να μεταφέρει το εργαστήριο παραγωγής του από το χώρο κατοικίας του σε ένα μεγαλύτερο ισόγειο στο Μεταξουργείο. Αγοράζει ηλεκτροκίνητο δίσκο με δύο μαχαίρια για την κοπή της πατάτας, ενώ τα τσιπς τα τηγάνιζε σε μία μεγαλύτερη φριτέζα, με καυστήρα πετρελαίου αυτή τη φορά. Παρ’ όλα αυτά τα τσιπς συνέχιζε να τα συσκευάζει με το χέρι ενώ η διανομή γινόταν αρχικά με ποδήλατο, στη συνέχεια με δίκυκλο και τελικά με τρίκυκλη μοτοσικλέτα.

1966-1971
Η διαδικασία παραγωγής αλλάζει


Η ζήτηση των τσιπς επιβάλλει στον Τσακίρη να μεταφέρει και πάλι το εργαστήριο παραγωγής του. Αυτή τη φορά στο Γκάζι, σε μία μικρή εργοστασιακή μονάδα. Έτσι δημιουργεί στην Αθήνα την πρώτη μεγάλη μονάδα με μηχανήματα, τόσο για την παραγωγή όσο και για τη συσκευασία των προϊόντων. Για τη διανομή αγοράζει και το πρώτο του Van και αρχίζει να πουλά και στα περίπτερα. Μάλιστα ο Τσακίρης, βασισμένος στη θερμή ανταπόκριση του κόσμου, παρουσίασε στην αγορά ένα καινούριο προϊόν: τα πατατάκια σε μορφή sticks τα οποία έγιναν αμέσως ανάρπαστα.

1972-1997
Η παραγωγή εκσυγχρονίζεται


Η εταιρεία μετακομίζει στην οδό Θέμιδος στον Ταύρο. Αγοράζει την πρώτη ημιαυτόματη φριτέζα συνεχούς τηγανίσματος. Μετά από κάποια χρόνια αναγκάζεται για να προλαβαίνει τις πωλήσεις, να αγοράσει πιο σύγχρονα και παραγωγικά μηχανήματα. Η γραμμή παραγωγής διαθέτει πλέον σύγχρονο κοπτικό και πλυντήριο πατάτας, νέο αυτόματο τηγάνι συνεχούς τηγανίσματος και τρεις συσκευαστικές μηχανές.

1997
Η μονάδα στην Αταλάντη


Δημιουργείται η σύγχρονη μονάδα παραγωγής στην Αταλάντη. Η παραγωγή των chips και sticks γίνεται κάτω από αυστηρές συνθήκες υγιεινής και ασφαλείας, μέσω του νέου υπερσύγχρονου και αυτοματοποιημένου εξοπλισμού. Η ποιότητα του παραγόμενου προϊόντος διασφαλίζεται μέσω του ποιοτικού συστήματος HACCP.

2000-2004
Ένα δυναμικό επαναλανσάρισμα


Πραγματοποιείται το επαναλανσάρισμα των TSAKIRIS chips με ανανεωμένες συσκευασίες και τη γνωστή επικοινωνία «Αν δεν είναι Τσακίρης, δεν λέει». Από τότε μέχρι και σήμερα τα προϊόντα TSAKIRIS ανανεώνονται συνεχώς, προσφέροντας νέες γεύσεις, αλλά παράλληλα παραμένοντας πάντα πιστά στις αξίες της μάρκας.

H Τσακίρης σήμερα

Με μία συνεχώς αυξανόμενη δυναμική τα τελευταία χρόνια, η οποία αποτυπώνεται τόσο στις πωλήσεις όσο και στα μερίδια αγοράς, η Τσακίρης έχει κατορθώσει να εδραιωθεί στη δεύτερη θέση στην αγορά των chips. Είτε μέσω της μεθοδικής δημιουργίας νέων προϊόντων και γεύσεων, είτε μέσω της ανανέωσης των γραφικών στις συσκευασίες της, η Τσακίρης κατορθώνει να εξελίσσεται πάντοτε με γνώμονα την ικανοποίηση των αναγκών των καταναλωτών.

Η ενδυνάμωση της ελληνικότητας

Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί πως από το 2011, με στόχο την ενδυνάμωση της ελληνικότητας της μάρκας, η Τσακίρης προχώρησε στην παρουσίαση ενός μοναδικού για τα δεδομένα της κατηγορίας προϊόντος: τα Τσακίρης Νάξου. Τα πατατάκια Νάξου διέθεταν μία μοναδική γεύση και ήταν εξ ολοκλήρου φτιαγ- μένα από τη φημισμένη πατάτα Νάξου. Όπως ήταν φυσικό το ξεχωριστό αυτό προϊόν είχε άμεση απήχηση στο κοινό, απέκτησε φανατικούς καταναλωτές και συνιστά πλέον μία μεγάλη επιτυχία για τη μάρκα. Φέτος, συνεχίζοντας την προσπάθειά της για τη δημιουργία προϊόντων με ιδιαίτερη αξία και μοναδικό χαρακτήρα, η Τσακίρης λάνσαρε στην αγορά τέσσερις νέες ελληνικές γεύσεις. Η νέα αυτή σειρά προϊόντων περιλαμβάνει γεύσεις από δημοφιλή συστατικά γνωστών περιοχών της Ελλάδας, όπως η Κρήτη, το Αιγαίο και η Μυτιλήνη. Οι συσκευασίες της νέας σειράς, ιδιαίτερες και μοναδικές όσο και οι γεύσεις, προβάλλουν με σύγχρονο, απο- λαυστικό και υψηλής αισθητικής τρόπο τη μοναδικότητα των νέων γεύσεων.

Οι Νέες Ελληνικές Γεύσεις

Αναλυτικότερα, τα TSAKIRIS με τη νέα σειρά «Γεύσεις από Ελλάδα», μας παρασύρουν σε ένα γευστικό ταξίδι στην Ελλάδα, όπου τα Μυρωδικά του Αιγαίου, το Θαλασσινό Αλάτι Μυτιλήνης, τα Ψητά Λαχανικά και η Γραβιέρα Κρήτης πρωταγωνιστούν σε ένα απολαυστικό και καινοτόμο συνδυασμό που μας θυμίζει τις γεύσεις και τα αρώματα της χώρας μας! Ακολουθώντας τη γνώριμη συνταγή επιτυχίας που έχει κάνει τα TSAKIRIS chips να ξεχωρίζουν, εδώ και χρόνια, η νέα σειρά «Γεύσεις από Ελλάδα» έρχεται να προστεθεί στη μεγάλη γκάμα απολαυστικών σνακς που προσφέρει η εταιρεία ενδυναμώνοντας ακόμη περισσότερο τη θέση της στην αγορά.

H επικοινωνιακή στρατηγική

Γενικότερα, η Τσακίρης επενδύει στην επικοινωνία των προϊόντων με απώτερο στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της, αλλά και κυρίως το περαιτέρω χτίσιμο του Brand Equity. Σε αυτό το πλαίσιο, επιλέγει το είδος εκείνο της επικοινωνίας που δεν αποσκοπεί στην πρόκληση εντυπώσεων, αλλά στην υλοποίηση και επίτευξη συγκεκριμένων marketing στόχων. Μέχρι σήμερα ο στόχος της επικοινωνίας ήταν να ενημερώνει για την ιστορία, το heritage, τη φυσικότητα και την απαράμιλλη ποιότητα των προϊόντων της Τσακίρης. Καθότι η μάρκα ήθελε να εμπεδώσει τη θέση, την αξία και το DNA της. Έχοντας πλέον κατακτήσει αυτές τις αξίες η μάρκα στοχεύει εφεξής στο να προχωρήσει τη συνολικότερη επικοινωνία ένα βήμα πιο πέρα. Ο νέος στόχος συνίσταται στην προβολή των κύριων αξιών της μάρκας (ελληνικότητα, αυθεντικότητα, φυσικότητα) με έναν πιο σύγχρονο και περισσότερο απολαυστικό τρόπο. Στο πλαίσιο της «φρέσκιας» αυτής προσέγγισης θα αξιοποιηθούν και λιγότερο παραδοσιακά μέσα, τα οποία έχουν πλέον αποκτήσει σημαίνουσα αξία, όπως τα social media.

Η νέα προσέγγιση επικοινωνίας

Η νέα αυτή συνολικότερη στρατηγική προσέγγιση αποσκοπεί κατά κύριο λόγο στην προσέγγιση νεαρότερων σε ηλικία καταναλωτών (18 – 34 ετών). Το εν λόγω κοινό αποτελεί βασικό στόχο και συνιστά το βασικό καταναλωτικό κοινό της κατηγορίας. Ως εκ τούτου η κατάκτησή του είναι πρώτιστος και θεμελιώδης επικοινωνιακός στόχος. Το πρώτο απτό παράδειγμα της συγκεκριμένης στρατηγικής είναι το τηλεοπτικό σποτ που δημιουργήθηκε για το λανσάρισμα της νέας σειράς «Γεύσεις της Ελλάδας». Σε αυτό το διαφημιστικό, με τρόπο εύληπτο και σύντομο, το σύγχρονο και το απολαυστικό σμίγουν πρωτότυπα με το παραδοσιακό, προβάλλοντας τη μοναδικότητα των νέων γεύσεων Τσακίρης τσιπς από το Αιγαίο.

Η επικοινωνία των νέων Ελληνικών γεύσεων

Η δημιουργική ιδέα πίσω από τη νέα επικοινωνία είχε ως κεντρικό στόχο την προβολή του ξεχωριστού χαρακτήρα της νέας σειράς γεύσεων. Γι’ αυτόν τον λόγο αξιοποίησε μία τυπική περίσταση κατανάλωσης τσιπς και ένα αυθεντικό νησιώτικο τραγούδι. Ο συνδυασμός των δύο αυτών στοιχείων είχε ως αποτέλεσμα την ανάδειξη της δύναμης που έχουν οι νέες γεύσεις να ταξιδεύουν στα νησιά του Αιγαίου όσους τα δοκιμάζουν. Η δημιουργική ιδέα ανήκει στην Leon & Partners, η οποία και επιμελήθηκε συνολικά το λανσάρισμα της νέας σειράς (συσκευασία, ενέργειες επικοινωνίας, κτλ.) ενώ η παραγωγή ανήκει στη Stefi.

Oι νέες ελληνικές γεύσεις

Οι 4 νέες γεύσεις της σειράς Tsakiris chips «Γεύσεις από Ελλάδα» συνδυάζουν την ελληνική αυθεντική γεύση με τη σύγχρονη τάση για σνακ πατάτας με ξεχωριστά συστατικά. Διατηρώντας την αξεπέραστη ποιότητα από 100% φυσικές, διαλεχτές και τραγανές πατάτες, τα TSAKIRIS chips παρουσιάζουν μία νέα συνταγή ελληνικής απόλαυσης με τη σειρά «Γεύσεις από Ελλάδα»:
• Η ανάλαφρη γεύση από τα Μυρωδικά του Αιγαίου μας ταξιδεύει σε αρώματα μυρωδικών, που χαρακτηρίζουν τη φύση των αιγαιοπελαγίτικων νησιών μας
• Η απλή αλλά ταυτόχρονα εκλεκτή γεύση Θαλασσινό Αλάτι Μυτιλήνης, είναι πλούσια σε ευωδιαστό αλάτι από τις φημισμένες αλυκές του νησιού
• Τα Ψητά Λαχανικά είναι η νέα πικάντικη νησιώτικη συνταγή, που συναρπάζει όσους ψάχνουν κάτι διαφορετικό, με ένα εκρηκτικό συνδυασμό γεύσεων
• Για πρώτη φορά η αυθεντική και απολαυστική Γραβιέρα Κρήτης δίνει τα αρώματα της σε σνακ πατάτας, κάνοντας τα TSAKIRIS chips μοναδικά και ακαταμάχητα

TAGS: Marketing