To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η παρουσία της LG στην ελληνική αγορά

Η παρουσία της LG στην ελληνική αγορά
Η παρουσία της LG στην ελληνική αγορά

Η LG Electronics (LG) συμπληρώνει φέτος 10 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην Ελλάδα, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της αγοράς, μέσω ανταγωνιστικών και καινοτόμων προϊόντων. Η συμπλήρωση 10 επιτυχημένων χρόνων στην Ελλάδα στέλνει το αισιόδοξο μήνυμα πως το ενδιαφέρον της εταιρείας για τη χώρα παραμένει ίδιο και συνεχίζει να στοχεύει σε μία σχέση διαρκείας με το καταναλωτικό κοινό.

«Μέσα από συντονισμένες προσπάθειες, προσεκτικό σχεδιασμό και πίστη στο όραμα και τις αξίες που υπηρετούμε όλα αυτά τα χρόνια, είμαι σίγουρος, πως στο τέλος αυτής της περιόδουπου είναι γεμάτη προκλήσεις, θα είμαστε ακόμα πιο ισχυροί, δυνατοί και έτοιμοι να επιτύχουμε τους στόχους μας. Γι’ αυτό και πιστεύουμε στη δυναμική της ελληνικής αγοράς», δήλωσε αρχικά ο κ. Don Kwack, Πρόεδρος της LG Electronics Ελλάς και συνέχισε: «Θα παραμείνουμε ένα ξεχωριστό παράδειγμα μίας υγιούς και βιώσιμης εταιρείας, που μπορεί να ανταπεξέλθει σε οποιαδήποτε πρόκληση της ελληνικής αγοράς και όχι μόνο».

Ο κ. Kwack υπογράμμισε ότι στόχος είναι, μέσα στα επόμενα χρόνια, η LG Electronics Ελλάς να γίνει το No 1 brand στην ελληνική αγορά και συνέχισε: «Το χαρτοφυλάκιο της LG έχει ήδη ενισχυθεί με νέα καινοτόμα προϊόντα, όπως η πρώτη στο κόσμο νέα ULTRA HD TV 84 ιντσών, η λεπτότερη LG OLED TV και το smartphone Nexus 4 σε συνεργασία με τη Google, τα οποία σύντομα θα κυκλοφορήσουν και στην Ελλάδα. Επιπλέον οι B2B λύσεις ενισχύουν το portfolio της LG και οι ολοκληρωμένες λύσεις ενέργειας μπαίνουν πλέον δυναμικά στο προσκήνιο, διατηρώντας μία 360Ο προσέγγιση με στόχο πάντα να καλύψουμε όλες τις ανάγκες ενός νοικοκυριού ή μίας επιχείρησης».

Υπενθυμίζεται η λειτουργία της καινοτόμου after sales υπηρεσίας “LGhere4U”, η οποία είναι διαθέσιμη στους πελάτες της LG Electronics Ελλάς 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, είναι πρωτοβουλία της LG Electronics Ελλάς και αποτελεί παράδειγμα καλής πρακτικής για το παγκόσμιο δίκτυο.